Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNa 1,5 maand XTC nog steeds zwetende nachten

Na 1,5 maand XTC nog steeds zwetende nachten

8 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
d
dromedarisLid
01-01-2024, 00:00
#1
1,5 maand geleden had ik een half pilletje xtc genomen. Dit was nog maar de derde keer dat ik xtc nam en heb er bijna altijd al slechte ervaringen mee gehad. Deze keer was niet anders. Ik word nl. 75% van de nachten al badend in het zweet wakker. Normaalgezien neem ik pure mdma, dit heeft geen negatieve bijwerkingen bij mij (met uitzondering van een verschrikkelijke kater). Ik ben geen frequente gebruiker, mdma neem ik 1x per jaar, xtc was al 3 jaar geleden ofzo.

Mijn lichaam, matras, lakens zijn kletsnat. Dit gebeurt altijd rond 4-5uur, waardoor ik maar moeilijk terug in slaap val. Uitslapen zit er dus al lang niet meer in.

Kan het dat xtc nog zo'n lange tijd bijwerkingen heeft? En hoe lang gaat dit nog duren?
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#2
dromedaris zei:
Kan het dat xtc nog zo'n lange tijd bijwerkingen heeft? En hoe lang gaat dit nog duren?
Klik om te vergroten...

Dat mensen meer zweten na XTC gebruik heb ik wel eens gehoord, maar niet anderhalve maand nog na het gebruik van een half pilletje. En aan gezien je het niet hebt met MDMA zou ik denken dat het aan de bijproducten van zo'n pilletje ligt. Ik neem aan dat je ook onrustig slaapt en droom je ook veel? En zweet je van jezelf al veel?

In ieder geval geen XTC meer nemen zou ik zeggen.
d
dromedarisLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hmm toch maar eens laten onderzoeken inderdaad. Ik zal hier een update plaatsen ter referentie voor andere forumleden.
d
dromedarisLid
01-01-2024, 00:00
#4
De personen waarmee ik het heb genomen hebben hier geen last van. Zij hebben overigens veel meer genomen, nl. 2 pillen.

Ik slaap onrustig maar dat heb ik altijd al gehad. Ik ben van nature uit een vrij harde zweter, maar zo hard zweten heb ik nog nooit meegemaakt. En al zeker niet dat het zich bijna elke nacht herhaalt.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Even langs de huisarts gaan, dit moet je laten onderzoeken.
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik zou inderdaad maar even bij de dokter laten checken. Misschien dat je een overactieve schildklier hebt of een lage bloedsuiker-spiegel, better safe than sorry...
d
dernaelLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik word ook vaak badend in het zweet wakker na het gebruiken van drugs, soms ook de daaropvolgende nacht nog, dat is hel erg vervelend inderdaad. Maar anderhalve maand later, dat gelukkig niet.

Ik ben benieuwd wat je arts hierover te zeggen heeft, hopelijk heeft hij hier een oplossing voor, want je blijft je beddengoed wassen op deze manier xD

Good luck!

Dernael. :stoned:
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#8
dromedaris zei:
Hmm toch maar eens laten onderzoeken inderdaad. Ik zal hier een update plaatsen ter referentie voor andere forumleden.
Klik om te vergroten...

Heel graag! :)
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#9
dromedaris, hopelijk gaat het goed met je. Heb je al een update voor ons?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."