Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke pillen of mg

Welke pillen of mg

2 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
M
MuskietoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey

Nu wil ik met mijn vriendin pillen aanschaffen, maar welke worden er aangeraden.
Of misschien beter gezegd hoeveel mg... Is het per definitie beter om ri de 180mg te gaan of rond de 100mg gaan zitten?
Voor mij is het alweer 5 a 6 jaar geleden dat ik aan de pillen was, destijds tulpjes , mitsubishi's e.d.

Maar ook daarin is het tegenwoordig aardig veranderd, hoger gedoseerd (al waren die Mitsubishi's ook niet klein...).

Wat zijn de lekkere soorten tegenwoordig, ik ben echt al jaren uit die scene geweest.
Maar het knaagt toch weer om is lekker, intiem met mijn vriendin los te gaan.
A
AlbinoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Leuk dat je het weer gaat doen, ik begon ook 5-6 jaar geleden dus ik kan meepraten over de pillen destijds. Ook een aantal jaar gestopt en onlangs weer is gedaan. Hoeveel MG is wel een punt om rekening mee te houden, hoe dan ook ik zou je pil even bekijken op pill reports (welke je koopt van de 'populaire' items is niet belangrijk). Krijg je toch altijd een indicatie van de sterkte. Nintendo's en spul rond de 200mg gewoon even in 2en breken, de helft is namelijk even sterk als een pilletje van 5-6 jaar geleden. Vooral omdat je het zo lang niet heb gedaan en omdat je het met je vriendin gaat doen zou ik eerder voor het gevoel gaan dan de space, een wat 'lagere' dosis is dan perfect anders space je hem helemaal weg en zal er waarschijnlijk niet veel van terecht komen :wink:
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Haha, aanschaffen. alsof je ze even bij de Kruidvat gaat kopen :wink:

Idd gewoon checken hoeveel mg erin zit, testen als het lukt. Ik heb meestal pillen van 180 mg en neem dan halfjes/kwartjes. Maar als je pillen hebt rond de 100mg kan je die wel in1x nemen of driekwart ofzo.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."