Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik wil weer eens XTC gaan aanschaffen, maar wat is aan te raden? Tegenwoordig heb je velen soorten en vooral veel sterker gedoseerde pillen. Maar wat is bijvoorbeeld het verschil in effect/werking van bijvoorbeeld een Partyflock vs. Superman (buiten de sterkte om)... Waarom zijn de pillen van tegenwoordig sterker gedoseerd en wat is daar het nut van??? Nu kreeg ik dus gele bullets aangeboden van +/- 220mg maar de prijs ligt weer veel hoger dan een 140mg wat ik ook aangeboden kreeg. nu is de prijs niet zo belangrijk, maar ik ben toch zeer benieuwd wat de verschillen zijn en waarom die sterker gedoseerde pillen zo gewild zijn. Waarom niet 2x 140mg innemen dan 1x 220???"
"@25tolife Top reactie! Verder vind ik het persoonlijk ook fijner om de trip op te bouwen, oftewel beginnen met een halfje en daarna een hele. Zat net ook even verder te lezen en aangeraden wordt 1 - 2 mg per kg lichaamsgewicht ( om de schade te reduceren).. 220mg = voor personen die tussen de 220-440kg wegen. Eigenlijk kun je ze obesitas pillen noemen Neeh, zo zwaar ben ik nog lang niet ik ga dan toch voor de 140ers en ga niet mee met de huidige *nutteloze hype van de "overgedoseerde" pillen. Bedankt!"
"Hey Nu wil ik met mijn vriendin pillen aanschaffen, maar welke worden er aangeraden. Of misschien beter gezegd hoeveel mg... Is het per definitie beter om ri de 180mg te gaan of rond de 100mg gaan zitten? Voor mij is het alweer 5 a 6 jaar geleden dat ik aan de pillen was, destijds tulpjes , mitsubishi's e.d. Maar ook daarin is het tegenwoordig aardig veranderd, hoger gedoseerd (al waren die Mitsubishi's ook niet klein...). Wat zijn de lekkere soorten tegenwoordig, ik ben echt al jaren uit die scene geweest. Maar het knaagt toch weer om is lekker, intiem met mijn vriendin los te gaan."