Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPersoonlijke tussentijd

Persoonlijke tussentijd

6 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
F
FjurLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik denk inderdaad dat je gelijk hebt, dan hou ik het lekker bij 1 dagje. Bedankt voor je reactie :)
F
FjurLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo,

Ik heb een vraag over mijn xtc-gebruik, ik heb het tot nu toe 2 keer gedaan waarvan 1x zeer succesvol (1e x) en een keer matig (2e x). Mijn eerste keer was in december, mijn 2e keer was op koninginnedag. De 2e x was matig omdat het niet goed aansloeg, ik had 2,25 of 2,5 of 2 pillen op (weet het precies niet meer maar was meer dan 1,75). Het waren witte rolexjes, later opgezocht blijken over het algemeen een niet al te hoge dosering mdma te bevatten. Nu heb ik een aantal vragen:

- Ook al zijn het zwakke pillen, ik heb toch redelijk wat gepakt (ik weet het, niet getest, is ook niet heel praktisch voor mij, toch beter, weet ik, je hoeft me niet te overtuigen enz. enz.) en nog sloeg het niet heel erg aan. Ik weet wel zeker dat er mdma in zat, want ik spacete wel licht, en mensen die dezelfde pillen namen stonden wel strak (ook niet top). Kan dit andere redenen hebben of ligt het echt aan de hoeveelheid mdma? (1,95m, 75 kg ofzo (kan 80 zijn,geen idee))

- Op dit moment zit ik in mijn examenperiode, maar wil vrij direct daarna weer X doen (ergens eind mei/begin juni). Nu zit er niet heel veel tijd tussen 30 april en die datum, maar omdat ik 30 april niet echt hard ben gegaan is er dan ook minder serotonine bij mij verbruikt wat dus zou betekenen dat ik hard kan gaan alsof ik nooit hard ben gegaan?

- Na die datum wil ik het weer op Lowlands doen (16/17/18 aug), ik ga er vanuit dat de pauze hiertussen lang genoeg is? En zou ik het bij uitzondering op lowlands 2x kunnen doen? Dus bijvoorbeeld 16 en 17 augustus, of zal het niet werken als ik eenmaal weer naar bed ben geweest?

Alvast bedankt
F
FjurLid
01-01-2024, 00:00
#3
Okee, bedankt voor je reactie! Heeft er iemand nog een antwoord op mijn vraag over Lowlands?
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Persoonlijk vind ik dat je er een te korte pauze tussen hebt. Je kan het wel doen maar zou het niet vaker doen en daarna weer even op je base level komen. Daarna na circa 2-3 maanden pauze werkt het theoretisch weer als nieuw namelijk :wink:

En op je vraag of je serotonine erdoor is verminderd is ja, maar hoeveel kunnen weten we niet. Daar zal je wel op het feest achter komen.

Be safe!
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik zou het niet twee dagen achter elkaar doen, zelfs niet als het naar behoren zou werken (maar dat is denk ik niet heel waarschijnlijk, het gevoel zal vast wel minder zijn). Het is toch niet leuk om zo'n gevoel zo snel achter elkaar weer te ervaren? Lijkt me niet tof.
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Dit weekend ook 2 dagen achterelkaar gedaan, kan wel maar 2e dag is wel anders... Heel gek, eerste ging gewoon echt perfect, 3 maandjes pauze dus mocht weer, heerlijk. Nam toen als startdosis 3kwart nintendo, daarna nog 2keer kwartje bijgenomen. Maar de tweede dag begon ik met een halve nintendo, en die sloeg vele malen harder in.. Echt wtf, wat ging ik hard! Snapte er zelf ook niks van. Maar het kan dus wel. Maar daarna mag je wel weer even een lange pauze doen!
F
FjurLid
01-01-2024, 00:00
#7
Haha die lange pauze daarna zit wel goed, want dit is einde zomervakantie. Maar ik denk toch dat ik het hou op 1 dagje, mijn gezondheid in mijn achterhoofd houdend. En ik wil sowieso niet riskeren dat ik het gevoel helemaal kwijtraak, daar is het veeeeeeel te chill voor!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."