Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Haha die lange pauze daarna zit wel goed, want dit is einde zomervakantie. Maar ik denk toch dat ik het hou op 1 dagje, mijn gezondheid in mijn achterhoofd houdend. En ik wil sowieso niet riskeren dat ik het gevoel helemaal kwijtraak, daar is het veeeeeeel te chill voor!"
"Hallo allemaal, Na de zomervakantie moet ik een studie hebben uitgekozen, maar ik heb er nog geen gevonden. Ik vroeg me dus af of er een studie is waarbij effecten van drugs worden behandeld? Ik heb er zelf niks over kunnen vinden. Ik bedoel dan ook niet een studie waarbij ik lekker kan trippen en voor mijn tentamen zo hard mogelijk moet gaan, maar een die de info-kant van drugs opzoekt (evt. als 1 vak binnen de studie). Als iemand ideeën heeft hoor ik dit graag. Alvast bedankt!"
"Hallo, Ik heb al enige ervaring op het gebied van drugs (blowen, LSD, truffels en XTC), maar speed heb ik nog nooit genomen. Ik heb overmorgen twee examens die heel belangrijk zijn of ik slaag of niet, en nu zit ik er aan te denken om als het echt moet een klein beetje speed te pakken om net een paar extra uurtjes te leren. Ik ben ook niet zeker dat ik dat ga doen, maar als ik merk dat ik om 1 uur moe word morgenavond dan wil ik misschien wel een klein beetje pakken om even nog te kunnen doorzetten. Heeft er iemand tips? En hoe erg is de speedkater? Ik heb de volgende dag van 9-12 examen en van 1330-1630. Ben ik dan zo moe dat ik totaal niet meer in staat ben om deze te maken? Bij voorbaat dank"
"Heb het uiteindelijk niet gedaan, examens gingen redelijk, heb eigenlijk geen idee of ik goede antwoorden heb gegeven. Wel overal een antwoord geven, dat wel haha. Afwachten dus."
"Ik denk inderdaad dat je gelijk hebt, dan hou ik het lekker bij 1 dagje. Bedankt voor je reactie"
"Hallo, Ik heb een vraag over mijn xtc-gebruik, ik heb het tot nu toe 2 keer gedaan waarvan 1x zeer succesvol (1e x) en een keer matig (2e x). Mijn eerste keer was in december, mijn 2e keer was op koninginnedag. De 2e x was matig omdat het niet goed aansloeg, ik had 2,25 of 2,5 of 2 pillen op (weet het precies niet meer maar was meer dan 1,75). Het waren witte rolexjes, later opgezocht blijken over het algemeen een niet al te hoge dosering mdma te bevatten. Nu heb ik een aantal vragen: - Ook al zijn het zwakke pillen, ik heb toch redelijk wat gepakt (ik weet het, niet getest, is ook niet heel praktisch voor mij, toch beter, weet ik, je hoeft me niet te overtuigen enz. enz.) en nog sloeg het niet heel erg aan. Ik weet wel zeker dat er mdma in zat, want ik spacete wel licht, en mensen die dezelfde pillen namen stonden wel strak (ook niet top). Kan dit andere redenen hebben of ligt het echt aan de hoeveelheid mdma? (1,95m, 75 kg ofzo (kan 80 zijn,geen idee)) - Op dit moment zit ik in mijn examenperiode, maar wil vrij direct daarna weer X doen (ergens eind mei/begin juni). Nu zit er niet heel veel tijd tussen 30 april en die datum, maar omdat ik 30 april niet echt hard ben gegaan is er dan ook minder serotonine bij mij verbruikt wat dus zou betekenen dat ik hard kan gaan alsof ik nooit hard ben gegaan? - Na die datum wil ik het weer op Lowlands doen (16/17/18 aug), ik ga er vanuit dat de pauze hiertussen lang genoeg is? En zou ik het bij uitzondering op lowlands 2x kunnen doen? Dus bijvoorbeeld 16 en 17 augustus, of zal het niet werken als ik eenmaal weer naar bed ben geweest? Alvast bedankt"
"Okee, bedankt voor je reactie! Heeft er iemand nog een antwoord op mijn vraag over Lowlands?"