Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsraar gevoel

raar gevoel

4 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Dat is gewoon in de inslag :), dan klapt ie erin. Dan heb ik zelf niet eens door dat ik tril maar dan ligt bijvoobeeld iemand tegen mij aan en die zegt dat ik aan het trillen ben als een gek en of ik het koud heb, terwijl dat niet zo is. Denk dat het er gewoon bij hoort :P. Naja, dat eventjes kut, kan je wel afstrepen tegen al het mooie :grin:
d
dreamvilleLid
01-01-2024, 00:00
#2
hey ik ben nieuw hier op het forum :rock:

ik vind xtc 1 van de fijnste drugs om los te gaan op goede feestjes.
maar als de xtc begint op te komen voel ik me meestal raar en wat onrustig?
vind het eigenlijk geen leuk gevoel eerlijk gezegt.. meestal als in een paar biertjes op drink gaat het over en ga ik helemaal los :beer: . heb trouwens al vaak xtc en mdma gebruikt het is dus niet de eerste x :tongueout: maar blijft het raar vinden. weet iemand waar het zou aan kunnen liggen of heb je het zelf al ook eens ervaren?
i
ice-cubeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb zelf altijd een licht gespannen gevoel (maar niet zo erg dat ik me er aan irriteer) , maar voor zover ik weet is dat redelijk normaal, gewoon lichte spanning omdat je weet dat je daarna een hele leuke tijd gaat meemaken waarschijnlijk :)
Of is het gevoel niet te beschrijven als zenuwachtig of spanning?
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ja ik snap wat je bedoelt :P. Denk dat dat erbij hoort, net als met coke en speed, wordt je ook onrustig van. Of het komt erdoor dat je op eens een klap energie krijgt dat je wat wil doen maar je niet weet wat, of dat je je op eens zo goed gaa voelen..
d
dreamvilleLid
01-01-2024, 00:00
#5
Kan het niet echt beschrijven dat gevoel haha :P
Meestal beginnen mijn handen ook te trillen en een zwaardere ademhaling.
Heb ook al eens te veel genomen in 1 keer dat blijft dit gevoel gewoon aanhouden zonder ik hard ga..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."