Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hey ik ben nieuw hier op het forum ik vind xtc 1 van de fijnste drugs om los te gaan op goede feestjes. maar als de xtc begint op te komen voel ik me meestal raar en wat onrustig? vind het eigenlijk geen leuk gevoel eerlijk gezegt.. meestal als in een paar biertjes op drink gaat het over en ga ik helemaal los . heb trouwens al vaak xtc en mdma gebruikt het is dus niet de eerste x maar blijft het raar vinden. weet iemand waar het zou aan kunnen liggen of heb je het zelf al ook eens ervaren?"
"Kan het niet echt beschrijven dat gevoel haha :P Meestal beginnen mijn handen ook te trillen en een zwaardere ademhaling. Heb ook al eens te veel genomen in 1 keer dat blijft dit gevoel gewoon aanhouden zonder ik hard ga.."