#1
Hallo,
Ik heb gister voor de derde keer Xtc gebruikt, en tot mijn verbazing ben ik daar de hele avond nuchter van gebleven.
Ik nam eerst de helft van de pil(Geel Granaatje) in en werd na een half uur een beetje angstig en voelde me niet prettig. Daarna voelde ik me iets meer op me gemak en voelde ik me een heel klein beetje blijer worden, waarna ik hetzelfde effect weer terug kreeg(onrustigheid, niet op mijn gemak). Ook begon ik extreem erg te zweten(mijn hele kleren waren nat van het zweet).
Mijn vraag is nu dus wat er precies is gebeurd waardoor ik niet blij werd, en zelfs de rest van de avond nuchter bleef.
Nou vond ik dit niet heel erg aangezien ik daarna een stuk rustiger was, omdat ik dus nuchter was.
Mijn vrienden voelde de pil wel gewoon en waren een stuk blijer dan normaal.
Ik vraag me dus af wat er dan in mijn hoofd is gebeurd, aangezien ik zelf het idee had dat mijn lichaam zich er heel erg heeft tegen verzet en alles er aan heeft geprobeerd te doen om me nuchter te houden.
Zou ik het vanavond opnieuw kunnen proberen en hopen op een goeie space, als ik me een stuk confortabeler voel met de mensen om me heen? Of is dit af te raden?
Bless,
Melanon
Ik heb gister voor de derde keer Xtc gebruikt, en tot mijn verbazing ben ik daar de hele avond nuchter van gebleven.
Ik nam eerst de helft van de pil(Geel Granaatje) in en werd na een half uur een beetje angstig en voelde me niet prettig. Daarna voelde ik me iets meer op me gemak en voelde ik me een heel klein beetje blijer worden, waarna ik hetzelfde effect weer terug kreeg(onrustigheid, niet op mijn gemak). Ook begon ik extreem erg te zweten(mijn hele kleren waren nat van het zweet).
Mijn vraag is nu dus wat er precies is gebeurd waardoor ik niet blij werd, en zelfs de rest van de avond nuchter bleef.
Nou vond ik dit niet heel erg aangezien ik daarna een stuk rustiger was, omdat ik dus nuchter was.
Mijn vrienden voelde de pil wel gewoon en waren een stuk blijer dan normaal.
Ik vraag me dus af wat er dan in mijn hoofd is gebeurd, aangezien ik zelf het idee had dat mijn lichaam zich er heel erg heeft tegen verzet en alles er aan heeft geprobeerd te doen om me nuchter te houden.
Zou ik het vanavond opnieuw kunnen proberen en hopen op een goeie space, als ik me een stuk confortabeler voel met de mensen om me heen? Of is dit af te raden?
Bless,
Melanon