Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMDMA kristal kwaliteit

MDMA kristal kwaliteit

8 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
m
mick swaggerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Karel_Noten zei:
Ik gebruik alleen als ik op feesten ben en kom steeds meer mensen tegen die aan de M zitten ipv pillen. Zelf begrijp ik het niet zo goed, omdat het juist veel lastiger te doseren is, de smaak smeriger is en ook het gevoel een stuk minder hard is.
Klik om te vergroten...

Ik doseer de mdma altijd van te voren, of ik maak afgewogen bommetjes of ik doe het in een capsule.

Ik vind dat juist wel een fijne eigenschap van mdma vs. pillen, dat het wat smoother is. Toch, als je een beetje hoger doseerd kan pure mdma je ook wel flink om de oren slaan:wink:. Ik zou van geen enkele stof klakkeloos een hoeveelheid willen nemen, ik vind het wat fijner om precies te weten hoeveel ik gehad heb en hoeveel ik neem. Met pure mdma moet je sowieso even goed uitrekenen want, 100mg pure mdma, is gelijk aan een pil van 84mg!(als de mdma 84% is.).
Dus als je met pure M 200mg(als in een pil) wilt pakken, dan kun je dat uitrekenen door:
Aantal mg die je wilt(als in een pil) / de puurheid van de mdma = het aantal af te wegen mg.

Nog even puur ter voorbeeld!
Stel ik wil graag 200mg nemen en ik heb pure mdma van 83%. Dan doe ik 200/0.83= 238mg.
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#2
mandragora zei:
Zo'n preciesie weegschaaltje mis ik nog, dan gaat het idd wat makkelijker.
Klik om te vergroten...

Zo'n weegschaaltje kost ook de wereld niet, voor een 35-50 euro ben je klaar. Zijn zelfs soms 0.01 gram nouwkeurig.
m
mick swaggerLid
01-01-2024, 00:00
#3
SchilDpadDo zei:
mandragora zei:
Zo'n preciesie weegschaaltje mis ik nog, dan gaat het idd wat makkelijker.
Klik om te vergroten...

Zo'n weegschaaltje kost ook de wereld niet, voor een 35-50 euro ben je klaar. Zijn zelfs soms 0.01 gram nouwkeurig.
Klik om te vergroten...

Als je een beetje goed zoekt ben je voor €20 wel klaar!
m
mick swaggerLid
01-01-2024, 00:00
#4
De laatste tijd is er meer dan genoeg mdma in pilvorm te vinden. Zijn er ook nog wel mensen die weleens pure MDMA consumeren? Ik ben zelf een groot fan van pure kristallen, deze zijn makkelijker te doseren en ik ben wat zekerder van de kwaliteit! Hoe puur zijn jullie kristallen?

Hier laatst een testresultaat van 83% mdma! Prima uitslag! Voor de leken onder ons, 84% is chemisch gezien het maximaal haalbare in kristalvorm!
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#5
Leuk voor jou :grin:

Ik durf sporadisch ook wel eens aan de mdma-kristallen te gaan.
Doseren vind ik nou net niet echt makkelijk, hoeveel is een pinkje...hoeveel is een duimpje.., ik doe maar wat :grin: .

Zo'n preciesie weegschaaltje mis ik nog, dan gaat het idd wat makkelijker.
g
green haze2Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik neem wel af en toe pure M, maar vind het eerlijk gezegd veel fijner om pillen
te slikken.bij pure m kan het bij mij en mijn vrienden achterlijk lang duren
voordat we het voelen. Daarom heb ik het wel af en toe gesnoven en dat is wel fijner
vind ik. maar mijn voorkeur gaat toch uit na pillen
m
mick swaggerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Een maat van mij kan het ook in capsules krijgen! Das wel makkelijk:)!
Om MDMA goed te doseren is een weegschaaltje toch echt wel een aanrader! Een weegschaal die op 0.01 of 0.02 nauwkeurig weegt volstaat bij mij altijd prima:).
K
Karel_NotenLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik gebruik alleen als ik op feesten ben en kom steeds meer mensen tegen die aan de M zitten ipv pillen. Zelf begrijp ik het niet zo goed, omdat het juist veel lastiger te doseren is, de smaak smeriger is en ook het gevoel een stuk minder hard is.
u
universal*flowLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik gebruik liever mdma kristallen. Ik woon niet in Nederland of Belgie, en kom vaak slechte pillen tegen. Ook vind ik het gevoel van MDMA fijner. Ik heb het gevoel bij pillen dat ik eerst hard ga, en vervolgens behoorlijk snel moe word (kan er ook aan liggen dat ik slechte pillen heb), terwijl als ik MDMA neem, ik langzaam wat nuchterder word, en dan weer bijpak. Zo kan ik rustig tot 11 uur stappen, zonder speed te gebruiken. Met pillen is om 7 / 8 uur de pret voorbij.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."