#1
Karel_Noten zei:Ik gebruik alleen als ik op feesten ben en kom steeds meer mensen tegen die aan de M zitten ipv pillen. Zelf begrijp ik het niet zo goed, omdat het juist veel lastiger te doseren is, de smaak smeriger is en ook het gevoel een stuk minder hard is.
Ik doseer de mdma altijd van te voren, of ik maak afgewogen bommetjes of ik doe het in een capsule.
Ik vind dat juist wel een fijne eigenschap van mdma vs. pillen, dat het wat smoother is. Toch, als je een beetje hoger doseerd kan pure mdma je ook wel flink om de oren slaan
Dus als je met pure M 200mg(als in een pil) wilt pakken, dan kun je dat uitrekenen door:
Aantal mg die je wilt(als in een pil) / de puurheid van de mdma = het aantal af te wegen mg.
Nog even puur ter voorbeeld!
Stel ik wil graag 200mg nemen en ik heb pure mdma van 83%. Dan doe ik 200/0.83= 238mg.