Die pilsplitters vind ik echt bloedirritant, m'n pillen schieten dan weg? Beter gewoon een scheermesje gebruiken.
#2
Iemand ervaring met ananassen? Schijnen 220 mg te bevatten. Pilsplitter erbij lijkt me geen gek idee haha
#3
Nop nog nooit van gehoord.. Fotootje misschien?
#4
Of ruimweg gewoon een stukje afknabbelen al is dit niet echt mooi gedoseerd dan
Maar wat ik me afvraag bij bv een pil van 220mg die je in 2 doet, zit dan in de ene helft dezelfde dosering als in de andere?
#5
Ja mandadragora, het is een mengsel waarvan die pil gemaakt wordt, als dit goed gemengd is is het dus evenredig verdeelt. Zo niet, is de spreiding van de pillen ook heel groot. Dus ja over het algemeen gewoon gelijk verdeeld . Denk bijv aan suiker wat je door je thee roert, dat is ook evenredig verdeelt toch?
#6
ja dat dacht ik al, dom van me
Dacht dat er eventueel een verschil kon bestaan hoe ze tot pil word gedrukt, dat het maar wat bijelkaar gooien is zonder goed te mengen.
#7
Nee is gewoon een mix .
Ach daarom zijn we hier toch elkaar helpen en kennis delen
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.