Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsals enigste van de groep aan de x

als enigste van de groep aan de x

4 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
M
MolassesLid
01-01-2024, 00:00
#1
Beste df'ers,

Zal me eerst even netjes voorstellen zoals dat hoort.
Ik ben beginnend xtc gebruiker. Gebruik altijd verstandig (laat testen en houd 3 maanden rust)
Ik ben 20 jaren jong en weeg 88 kg met een lengte van 1.97.

Nu lees ik al tijdje op DF en vind het altijd heel interessant iedereen zijn ervaringen te lezen. Maar had over de volgende situatie niet veel kunnen vinden :

Ik gebruik xtc altijd op feesten met een bepaalde vriendengroep van mij. Nu ga ik in november naar een mooi feestje waar ook veel gebruikt word. Maar hier ga ik heen met vrienden die nooit xtc doen.

Ik wil die avond eigenlijk gewoon ook aan de xtc maar het lijkt me toch wat klote om dit te doen met allemaal nuchtere vrienden om me heen. Ik heb het besluit genomen dat ik het wel ga doen en hun weten hier ook van. Ik was benieuwd of iemand dit ook eens heeft gedaan en hoe hij zijn avond heeft beleeft. En misschien tips heeft ?

Thanx for reading !
Groeten e_lover :sunglasses:
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Waarom wacht je niet tot je weer op een vet feestje bent met die vrienden van je waarmee je altijd wel gebruikt? Lijkt mij echt niet leuk/chill om in je eentje aan de xtc te zitten. En aangezien je je daar nogal intiem van kan gaan gedragen naar anderen toe doe ik dat zelf het liefst met goede vrienden die op dat moment ook gebruiken.
Maar. Oké. Geen ervaring dus met in m'n upske xtc doen. Tot zover.
M
MolassesLid
01-01-2024, 00:00
#3
De reden waarom ik het wil doen is omdat het nu alweer een hele tijd geleden is dat ik gebruikt heb en dit feest is er helemaal geschikt voor. Ik heb er al helemaal naar toe geleefd.

Maar inderdaad waar dat het een beetje beschamend is als ik in een keer iemand omhels haha.

Ik ga denk ik gewoon de eerst lekker nuchter los met die gasten en de laatste paar uurtjes nog even lekker hard gaan. Als ik dan merk dat ik me ongemakkelijk voel in de groep ga ik wel lekker door de zaal cruisen ! :rock:
r
ravageLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik was gisteren op amsterdam dance event ook als enigste van het groepje aan de X.
Vond hun maar saai en hun werden moe etc. Zag gelukkig bekende daar die wel aan de X zaten dus ging ik maar met hun lopen aangezien je niet op 1 lijn zit met mensen die nuchter zijn.

Gewoon lekker alleen rondlopen als het niet groot is daar :grin:
M
MolassesLid
01-01-2024, 00:00
#5
Gelderdome is opzich best groot he mmm... haha :tearsofjoy:

Een voordeel als je gebruikt hebt is iedereen je vriend :mrgreen: en ben opzich best een voorstander van "alleen"** rondjes lopen en nieuwe mensen leren kennen. En zeker als je op een ander niveau zit dan met de groep waarmee je dan bent.

**25.000 man binnen :P

Grt

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."