#1
Beste df'ers,
Zal me eerst even netjes voorstellen zoals dat hoort.
Ik ben beginnend xtc gebruiker. Gebruik altijd verstandig (laat testen en houd 3 maanden rust)
Ik ben 20 jaren jong en weeg 88 kg met een lengte van 1.97.
Nu lees ik al tijdje op DF en vind het altijd heel interessant iedereen zijn ervaringen te lezen. Maar had over de volgende situatie niet veel kunnen vinden :
Ik gebruik xtc altijd op feesten met een bepaalde vriendengroep van mij. Nu ga ik in november naar een mooi feestje waar ook veel gebruikt word. Maar hier ga ik heen met vrienden die nooit xtc doen.
Ik wil die avond eigenlijk gewoon ook aan de xtc maar het lijkt me toch wat klote om dit te doen met allemaal nuchtere vrienden om me heen. Ik heb het besluit genomen dat ik het wel ga doen en hun weten hier ook van. Ik was benieuwd of iemand dit ook eens heeft gedaan en hoe hij zijn avond heeft beleeft. En misschien tips heeft ?
Thanx for reading !
Groeten e_lover![:sunglasses:]()
Zal me eerst even netjes voorstellen zoals dat hoort.
Ik ben beginnend xtc gebruiker. Gebruik altijd verstandig (laat testen en houd 3 maanden rust)
Ik ben 20 jaren jong en weeg 88 kg met een lengte van 1.97.
Nu lees ik al tijdje op DF en vind het altijd heel interessant iedereen zijn ervaringen te lezen. Maar had over de volgende situatie niet veel kunnen vinden :
Ik gebruik xtc altijd op feesten met een bepaalde vriendengroep van mij. Nu ga ik in november naar een mooi feestje waar ook veel gebruikt word. Maar hier ga ik heen met vrienden die nooit xtc doen.
Ik wil die avond eigenlijk gewoon ook aan de xtc maar het lijkt me toch wat klote om dit te doen met allemaal nuchtere vrienden om me heen. Ik heb het besluit genomen dat ik het wel ga doen en hun weten hier ook van. Ik was benieuwd of iemand dit ook eens heeft gedaan en hoe hij zijn avond heeft beleeft. En misschien tips heeft ?
Thanx for reading !
Groeten e_lover

en ben opzich best een voorstander van "alleen"** rondjes lopen en nieuwe mensen leren kennen. En zeker als je op een ander niveau zit dan met de groep waarmee je dan bent.