Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswas jou mening over synthetisch pillen middelen

was jou mening over synthetisch pillen middelen

10 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
p
pipodeclownLid
01-01-2024, 00:00
#1
dat de levensverwachting is gestegen komt door betere sanitaire voorzieningen, niet door medicijnen.
q
quotethemadravenLid
01-01-2024, 00:00
#2
@pipo

Zegt wie? give us folks some source.
Ik wil alles aannemen als er maar een goede basis voor is.
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hogere levensverwachting is door meerdere dingen :rolleyes:

penicilline als hoofdoorzaak natuurlijk :P
andere medicijnen
betere hygiëne (geen pest meer en zo)
etc etc
e
erwin krolLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik snap geen "vogeltaal" volgens mij... :wink: en babelfish brouwt er ook niets van ....
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#5
erwin krol :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused:
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#6
http://nl.youtube.com/watch?v=0hgELxiURLk


is een liedje van de chemical brothers??? kweenie if het de echte zijn
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik gebruik wiet en hasj. zoals iedereen weet is dit plantaardig.

maar als ik verder dan dit zou gaan zou ik toch kiezen voor synthetisch. ik zou bijvoorbeeld eerder 2cb of lsd nemen dan paddo`s. lsd is namelijk een drug die speciaal gemaakt is om op te trippen...je weet wat er komen gaat (natuurlijk niet letterlijk). paddo`s doen meer hun eigen ding. veel onvoorspelbaarder. toch zou ik paddo`s ook willen proberen...maar vreemd genoeg misschien wel, zou ik eerst beginnen met lsd of 2cb.
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#8
http://nl.youtube.com/watch?v=UMF9WkJmrmU

farmacamaffiosa farmakneuzeutica

planten daar heb je meer aan neem een blauw glidkruid
of corydalis bulbosa, citroenmelisse,,, guigelheil,,,stinkende ballotte

msschien wat sassafras als dat maar niet te veel serotonine uit je brein
knijpt

blehhhhh pillentroep behalve dan alske lekker maffen wil als een blokkie in slaap vallen en weer als een blokkie wakker worden

was jou mening over synthetisch pillen middelen en over natuurlijke middelen neem je ze beide of ben je zuiver biodrugsgebruiker van de paddo,s en wiet en zo


haver is goed avena sativa haver is the cure

Haver is een van de beste middelen bij stoornissen in het zenuwstelsel, zo kan het helpen bij nerveuze irritatie, depressie, slapeloosheid, nerveuze uitputting door chronische ziekte, zenuwzwakte, hysterie, herpesinfecties. Heel goed bij PMS en depressies die samenhangen met de menopauze. Zou een afrodisiacum zijn voor zowel mannen als vrouwen. Een heel specifieke werking is dat het kan helpen bij het herstellen na een verslaving aan zowel alcohol en verdovende middelen als nicotine (onderdrukt afkickverschijnselen).
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Haver is voor paarden.

Geef mij maar de pillentroep + wiet/hasj. :stoned:
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#10
Synthetische drugs zijn mijn ding. Doe vrijwel nooit het natuurspul, voornamelijk omdat het niet werkt/ er een beter synthetisch alternatief is.
q
quotethemadravenLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mja we hebben het zolang volgehouden zonder chemische of synthetische producten, maar de gemiddelde levensverwachting was dan ook maar 35 jaar. Sinds we ziekte en afwijkingen zijn gaan behandelen met synthetisch materiaal is dat intussen gestegen tot 70 voor een vrouw meende ik? Of dat nu zo een goeie zaak is weet ik ook niet. Levensduur versus levenskwaliteit. Mijn oma word er binnenkort 91 maar is al 10 jaar dement, dan zie ik de vooruitgang ook niet. Daarentegen een maat van me had teeltbalkanker op 16 (ik was toen ook 16) die heeft nu een huisje boompje beestje en een normaal leven dankzij… Dus ik ben voor, omdat we niet zonder kunnen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."