#1
Vanavond is er een Hardstyle feestje in een Club waar ik misschien een paar uurtjes heen ga. Ik zit te twijfelen om weer 'x' te gebruiken. Maar ik twijvel of het wel 'kan'.
In 2012 op Qlimax heb ik voor de eeste keer 'x' gebruikt. Twee keer een kwartje blue defqon. In de eerste instantie merkte ik er vrij weinig van, tot ik de trappen opliep, toen sloeg de pil pas in. Ik werd er bang en benauwd van omdat het allemaal zo plotseling kwam. Gelukkig was er een vriendin bij mij. Na een dextro, een glas fanta en een half uurtje zitten had ik de rest van de avond een geweldig feest.
Dit jaar op Qlimax had ik 4x een kwartje van de Mario Bullet genomen, verdeeld over de avond en dit was perfect. Pas toen ik thuis kwam en in bed lag kreeg ik een hart ritme stoornis van 205 wat ongeveer 5 uur aanhield. Dit kwam waarschijnlijk doordat ik gedurende de avond veel te veel water had gedronken, cola en een red-bull wat voor een volle blaas en teveel cafeïne had gezorgd. Ik ben toen ook opgehaald door een ambu en heb een paar uurtjes in het ziekenhuis gelegen tot mijn hartslag een beetje gedaald was en mijn blaas leeg was. Ik had denk ik 1,5 glas cola en 1 redbull voor het feest en 1 tijdens. En tijdens het feest zo'n 4-5x mijn flesje met water hervuld. Volgens de doktoren zorgde de grote hoeveelheid water in mijn blaas voor een ophoping en hogere bloeddruk.
Ben de gisteren toevallig i.v.m. grieperigheid/vermoeidheid al bij de dokter geweest. De dokter had mijn bloeddruk en zuurstofgehalte bekeken, wat prima was.
Toen ik in het ziekenhuis lag na Qlimax was alles vrij snel weer in orde. De dag erna hadden ze mijn bloeddruk en zuurstofgehalte getest wat ook weer prima was. Verder ook nooit problemen gehad (na die eerste 'x' ook niet).
Beide feestjes waren top en de dagen erna heb ik er nooit last van. Zit nu alleen wel sterk te twijfelen of ik wel de juiste persoon ben voor 'x' en of ik er beter niet vanaf kan blijven. Aangezien er beide keren iets niet goed is gegaan, wat overigens de laatste keer deels een domme oorzaak had.
In 2012 op Qlimax heb ik voor de eeste keer 'x' gebruikt. Twee keer een kwartje blue defqon. In de eerste instantie merkte ik er vrij weinig van, tot ik de trappen opliep, toen sloeg de pil pas in. Ik werd er bang en benauwd van omdat het allemaal zo plotseling kwam. Gelukkig was er een vriendin bij mij. Na een dextro, een glas fanta en een half uurtje zitten had ik de rest van de avond een geweldig feest.
Dit jaar op Qlimax had ik 4x een kwartje van de Mario Bullet genomen, verdeeld over de avond en dit was perfect. Pas toen ik thuis kwam en in bed lag kreeg ik een hart ritme stoornis van 205 wat ongeveer 5 uur aanhield. Dit kwam waarschijnlijk doordat ik gedurende de avond veel te veel water had gedronken, cola en een red-bull wat voor een volle blaas en teveel cafeïne had gezorgd. Ik ben toen ook opgehaald door een ambu en heb een paar uurtjes in het ziekenhuis gelegen tot mijn hartslag een beetje gedaald was en mijn blaas leeg was. Ik had denk ik 1,5 glas cola en 1 redbull voor het feest en 1 tijdens. En tijdens het feest zo'n 4-5x mijn flesje met water hervuld. Volgens de doktoren zorgde de grote hoeveelheid water in mijn blaas voor een ophoping en hogere bloeddruk.
Ben de gisteren toevallig i.v.m. grieperigheid/vermoeidheid al bij de dokter geweest. De dokter had mijn bloeddruk en zuurstofgehalte bekeken, wat prima was.
Toen ik in het ziekenhuis lag na Qlimax was alles vrij snel weer in orde. De dag erna hadden ze mijn bloeddruk en zuurstofgehalte getest wat ook weer prima was. Verder ook nooit problemen gehad (na die eerste 'x' ook niet).
Beide feestjes waren top en de dagen erna heb ik er nooit last van. Zit nu alleen wel sterk te twijfelen of ik wel de juiste persoon ben voor 'x' en of ik er beter niet vanaf kan blijven. Aangezien er beide keren iets niet goed is gegaan, wat overigens de laatste keer deels een domme oorzaak had.