Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVraagje over ether.

Vraagje over ether.

11 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
e
eckiesLid
01-01-2024, 00:00
#1
Vriend van mij had dus even een potje ether gehaald, de normale ether was niet meer aanwezig dus had hij petroleum ether gekocht. Nu lees ik op erowid: Also note that diethyl-ether and "petroleum ether" are different substances. "Petroleum ether" is not an ether.

Ben nog even rond gaan zoeken op google e.d. en daar zie ik wel mensen praten over het gebruik van petroleum ether. Van de meeste word ik niet veel wijzer.

Heb ook nog even de zoekfunctie gebruikt op dit forum maar veel nuttigs kon ik niet vinden.

Nu is mijn vraag dus, kunnen wij ook gewoon de petroleum ether gebruiken?

Over de gevaren en hoe schadelijk het is weten wij ook. Het is gewoon enkel om eens geprobeerd te hebben.
e
eckiesLid
01-01-2024, 00:00
#2
We hebben het toch maar gedaan. Was best wel lache.
M
MiNiMaLiSDopeLid
01-01-2024, 00:00
#3
lekker je kop verneuken, waarom? :openmouth:
e
eckiesLid
01-01-2024, 00:00
#4
eckies zei:
Over de gevaren en hoe schadelijk het is weten wij ook. Het is gewoon enkel om eens geprobeerd te hebben.
Klik om te vergroten...

Kan je daar je antwoord in vinden ?
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja Pilliewilly, je weet wel... dan kan deze onderaan zijn "done-lijstje" :wink:

En als je dan over een aantal jaren voor een knobbeltje door de X-ray wordt gehaald, kan je jezelf afvragen:"mogelijk komt het door die ene keer dat ik petroleum ether heb gebruikt".
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#6
speeseend zei:
Ja Pilliewilly, je weet wel... dan kan deze onderaan zijn "done-lijstje" :wink:

En als je dan over een aantal jaren voor een knobbeltje door de X-ray wordt gehaald, kan je jezelf afvragen:"mogelijk komt het door die ene keer dat ik petroleum ether heb gebruikt".
Klik om te vergroten...

of je kunt je afvragen of het door al die andere troep komt...

komaan man, dit forum zit vol mensen die ongezonde middelen gebruiken/misbruiken en dan wordt er iemand scheef bekeken als hij eens ether wilt proberen?
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#7
pilliewilly zei:
lekker je kop verneuken, waarom? :openmouth:
Klik om te vergroten...

Uit: XTC en alcohol
pilliewilly zei:
Wat vinden jullie ervan? Iedereen zegt niet doen dat het kutslecht is voor je maar eigelijk heb ik zelf nog geen last gehad van deze combo.. Gisteren nog stuk of 10pintjes gedronke en wat jenever, zalige avond gehad, pintjes ginge erin als water! Ook vandaag geen last gehad buite deze ochtend wat hoofdpijn maar die ging over na een piza te eten :hearteyes:

::edit:: Geen waardeloze reacties over hoe dom dit wel niet is aub.. Ik weet dat het niet goed is i.v.m. uitdroging maar het is gwn CHILL :wink:
Klik om te vergroten...
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#8
Nee hoor Iv! Ieder zijn meug. Dit is enkel een gevoel dat ik zou hebben wanneer ik dit soort drugs naar binnen zou werken.

Jammer dat er niet écht over de ervaring gesproken wordt. Maar ja, het zal wel enkel "best wel lache" geweest zijn.

de eend
e
eckiesLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik wil me hier best meer over uit laten. Maar laat ik ten eerste zeggen dat ik dit niet alleen deed om aan mijn "lijstje" toe te voegen. Ben nieuwsgeirig naar nieuwe ervaringen zoals de meeste op dit forum.

Eerst probeerden we de petroleum ether op de zelfde manier als poppers gebruiken. Gewoon het neusje er boven hangen dus. Vriend van me voelde hier enig effect bij, ik niets helaas. Later toch maar even geprobeerd in een doek. Ether erop gegooit en flink inademen maar. Na 2-3 seconden voelde ik me meteen al in een roes komen. Het is moeilijk om te beschrijven, maar het maakt je allemaal niet zo veel meer uit en dit ging gepaard met een lichtelijk euforisch gevoel. Je voelt gewoon dat het slecht is voor je hersenen, zelfs na een teug. Het is niet eens zo lekker maar je blijft toch nog even een teug nemen. Nadat het halve flesje door mij en mijn maat genuttigd was besloten we te stoppen.
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dan kun je je iig beter beheersen dan deze lui!
F
FractalLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hehe, ik dacht eerst dat je een fragment uit FALILV zou posten, blijkt dat ze in spuiten & slikken dat bewuste fragment ook tonen :) Anyway, niet iets wat ik zelf zou proberen.
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Fractal zei:
Hehe, ik dacht eerst dat je een fragment uit FALILV zou posten, blijkt dat ze in spuiten & slikken dat bewuste fragment ook tonen :) Anyway, niet iets wat ik zelf zou proberen.
Klik om te vergroten...

in fear and loathing wordt het toch een stuk aangenamer beschreven :tongueout:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."