nou zeg.. wat een nacht..
Deze zaterdag nacht is heeel anders verlopen dan dat ik gedacht had..
Ik heb toch wel x gehad en ik zal jullie vertellen hoe dat is gegaan.
Gistermiddag begon ik het al spannend te vinden om vanavond na 8 maanden weer eens xtc te gebruiken, alleen nu is het punt dat het net een week uit is met mijn vriend en ik daar echt helemaal kapot van ben. Ik begin maar gewoon vanaf het begin te vertellen;
Rond een uur of negen gisteravond arriveerde ik met 2 vrienden en 1 vriendin van mij bij onze vriendin thuis, het was de bedoeling dat ik met nog 1 vriendin pillen zouden nemen, de rest zou aan de drank en jointje's gaan. Ik voelde me de hele avond al heel erg rot en gestrest, rond een uur of half 11 kwam de vriendin waarmee ik leip zou gaan naar me toe om te zeggen dat ze net al gedropt had.. Ik begon in paniek te raken en wist niet of ik het nou wel moest doen of niet.. Uiteindelijk heb ik toen 1 kwartje genomen. Na een uur voelde ik er nog niks van en dropte nog maar een kwartje (halfje nu in totaal). Ik voelde me al sinds ik het eerste kwartje genomen had echt niet goed, ik was met mijn hoofd alleen maar bij mijn ex-vriend en alle negatieve gedachtes. Op een gegeven moment trok ik het niet meer en heb even keihard gehuilt en alles eruit gegooit in de groep. Na een halfuur was ik lekker rustig maar ik was nog steeds niet leip geweest voor mijn gevoel. Ik begon honger te krijgen en ging wat eten, ik wou op dat moment (3 uur snachts) heel erg graag slapen maar op datzelfde moment besloten al onze vrienden pillen te dropen. Ik bleef erbij dat ik alleen nog maar jointje's zou roken omdat ik me net weer wat rustiger voelde. Na heel wat geleip enzo veder (inmiddels 5 uur 's ochtends) besloot ik om toch nog maar dat halve pilletje te nemen wat ik nog had. Ik had hem ingenomen en merkte er na 1,5 uur nog steeds niks van. Ik begon een lekker plekje te zoeken om te gaan slapen, toen ik eenmaal lekker zat en mn ogen dicht had begon ik super leip te worden. Ik voelde me meteen weer niet goed en ben met een vriendin eventjes naar buiten gegaan. Ik heb de heleavond maar een beetje met mijn hoofd voorover gezeten en me super rot gevoelt.
Ik heb heel erg spijt ervan dat ik toch pillen heb gehad, ik dacht dat ik me juist veel beter zou voelen.. en misschien is het ergste nog wel deze brakke dag.. Ik voel me hartstikke depresief en wil eigenlijk gewoon dood nu..
Had ik nou maar naar mezelf geluistert...
![:(]()