#1
mijn dank jongens, temazepam toch maar eens een keer proberen, rest gewoon laten staan.
grtz
grtz

inferno33 zei:Ik zocht laatst in het medicijnenkastje naar de thermometer, toen ik iets anders zag liggen...
inferno33 zei:Eergisteren temazepam geprobeerd, ik weet niet of er mensen zijn die dit leuk vinden of dat t gewoon kutspul is maar man, het was kut..
ik nam het om een uur of 6, ging maar even zitten, computeren, 9 uur s'avonds word ik wakker in mijn bed zonder me íets te herinneren van de tussentijd..
mss wel gewoon niet mijn spul...

eyebeekaii zei:check hier maar eens, staat redelijk wat info over in ieder geval de temazepam: http://drugsforum.nl/viewtopic.php?t=10935 en die andere ken ik de naam wel van, maar heb ze nooit gebruikt...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."