Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDonkerroze yin yang

Donkerroze yin yang

4 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
Iemand ervaring met deze pil?
donkerroze harde press
Mooie afgerond
7 x 4 mm ( kleiner pilletje)
Achterkant S T met breeklijn ertussen
Vooral dat laatste stel ik me vragen bij.
Heb er nog geen foto van en mogelijkheid tot testen (be). Mensen hier bekend mee?
T
TijdloosLid
Zou het zeker laten testen, niet de mogelijkheid eens langs te gaan bij een centra in de buurt? Het is ook in BE nu een mogelijkheid:

dupont zei:
Voor onze Belgische leden - er is een mogelijkheid tot professioneel testen voor jullie.

in Brussel, bij Modus Vivendi, rue Van Artevelde 130.

http://www.modusvivendi-be.org/spip.php?article63 (franstalige website)
Klik om te vergroten...

Verstandig om voor het minst risico te kiezen!
M
MoestuinierLid
Is iets wat te ver van mij maar hou het in gedachte.
Ze gaan nog rond en volgens vrienden zijn het mdma pilletjes met geen al te hoge waarden, lekkere rush en een rustige uitwerking.
Hoop via hier nog ervaringen of een test op te rakelen :)
F
FoolLid
Testen is inderdaad altijd de oplossing. Maar al je niet helemaal naar brussel kunt voor een kwantificering(bepaling van gehalte MDMA) kun je altijd nog een EZ-test(Google even, ik denk niet dat ik een link mag plaatsen) doen, hiermee bepaal je de dominant aanwezige stof in een pil. Dan weet je in ieder geval of je een MDMA-pil hebt of dat er gevaarlijke stoffen inzitten.
Als je zeker weet dat er dus geen gevaarlijke stoffen inzitten, maar je hebt geen kwantificering gedaan zul je gewoon rustig moeten doseren. Liever kwartjes dan halfjes om de sterkte van je pil te bepalen.
S
SkittlesAndMeLid
Een EZ-test is ook maar een halve test. PMMA geeft bijvoorbeeld dezelfde kleur als MDMA. Je kunt dan een dodelijke stof in je pil hebben terwijl je denkt dat er MDMA in zit.

Als je ongetest pillen gaat nemen, zorg dan in ieder geval dat je heel lang wacht voor je herdoseert. Middelen als bijvoorbeeld PMMA nemen soms wel 2 uur de tijd om in te werken. Je neemt dan gemakkelijk te veel wat gevaarlijke gevolgen kan hebben.

Ik gooi dit topic dicht, wij kunnen er verder niets over zeggen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."