Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEcstasy en colitis

Ecstasy en colitis

4 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
o
omeletLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo iedereen

Ik gebruik nu al bijna 2 jaar ecstasy met altijd een pauze van 1 à 3 maanden tussen. Nu ging het volgende feest op 1 maart doorgaan. Nu heb ik vorige week vrijdag een bacteriële infectie opgelopen waardoor mijn dikke darm ontstoken is (acute colitis dus). Sinds gisteren ben ik ontslagen uit het ziekenhuis en is de antibiotica meteen gestopt en de krampen ook, enkel de buikloop is er nog, maar die zou over enkele dagen gestopt moeten zijn.

Mijn vraag is dus of 1 maart te vroeg is om nog eens een pilletje te nemen. Ik had er erg naar uitgekeken aangezien het al sinds midden november geleden is. Ik heb deze week ook al een concert moeten missen door mijn ziekte, dus ik zou het enorm klote vinden moest dit ook al niet door kunnen gaan.

De pillen zijn getest en wel bekend, de gele bitcoins van +-200mg. (Ik ga in ieder geval met halfjes werken en in dit geval misschien zelfs kwartjes)

Dit is mijn eerste post op dit forum dus ik bied alvast mijn excuses aan moest ik het op de verkeerde locatie gepost hebben. :grin:

Alvast bedankt!
H
HerbalismeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Haha, hier in West-Vlaanderen (België) zijn de bitcoins ook erg populair :grin:

Maar om een antwoord te geven op je vraag: Neen, ik zou het echt niet doen. Je lichaam is door ziekte verzwakt en heeft tijd nodig om te rusten, dus ik zou toch nog wachten tot half maart. Een bijwerking van xtc kan ook zijn dat je de dagen erna last krijgt van buikkrampen of een drukkend gevoel in de maag, dus dan denk ik dat dit het risico niet waard is in jou geval. Ook putten pillen reservestoffen uit enzo...

Het beste lijkt me dus om om gewoon lekker te feesten zonder pillen :wink:

Greets,
Herbalisme
o
omeletLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ok bedankt!

Ja haha ik ben ook van België, maar van Limburg. Die bitcoins zijn hier ook overal :grin:
L
LoveQualityLid
01-01-2024, 00:00
#4
Bitcoins en domino's :mrgreen: !
Iets anders hoor je tegenwoordig niet meer ^^

Zoals hierboven al gezegd is kan je beter je lichaam nog even laten herstellen van jou ziekte.
Maar je zei, dat je het jammer zou vinden dat dit ookal weer niet kan doorgaan.
Je kan toch ook een keertje gaan zonder iets te gebruiken :wink: kan ook leuk zijn!
d
dimietriLid
01-01-2024, 00:00
#5
omelet zei:
Ok bedankt!

Ja haha ik ben ook van België, maar van Limburg. Die bitcoins zijn hier ook overal :grin:
Klik om te vergroten...


zie hier allemaal belgen met bitcoins
deze heb ik toevallig ook liggen

en vanavond test ik er een 2tal :grin:

ik heb de overlaatst ook nog de blauwe nintendo
en groene lion gehad
ik ging er van bijde super hard op :rock:
de lions komen wel harder aan

ik lees hier veel dat je een dosis moet inemen volgens je gewicht
oke ik kan daar bij komen maar ik zelf weeg 52kg
en heb wel 3 nintendo's in 4uur genomen
ik zit altijd rond de 200mg dat vind ik voor mij het best
:grin: :grin: :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."