Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsconcerta/ritalin en effexor

concerta/ritalin en effexor

9 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#1
hmmm intressant

zal eens aan mijn psych vragen hoe dat zit met efexor en adhd
a
adhderLid
01-01-2024, 00:00
#2
neti zei:
vertel es wat over die efexor, wat is dat?
Klik om te vergroten...

hey :grin:

Dat is een medicijn wat voor de stabilisering van serotonine en nor-adrenaline zorgt. Het heeft dus niet alleen invloed op de serotonine huishouding zoals prozac,zoloft Ed.
Het werkzame middel is met namen, venlafaxinehydrochloride.

In amerika wordt het al meer gebruikt voor adhd-ers.
Het is dus ook deels rustgevend en zorgt ervoor dat je neutraal uit bed stapt. Zo worden eventuele onderliggende depressies (bijna) uitgesloten en kan je rustig je dag beginnen.
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#3
Welkom.

- 30 mg ritalin
Klik om te vergroten...
'k Ben jaloers.
Effexor en concerta ken ik niet.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#4
Welkom Roely :)
a
adhderLid
01-01-2024, 00:00
#5
Flameon zei:
Welkom Roely :)
Klik om te vergroten...

Dank je :grin:


:wave:
M
MurdyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb ook een dokter met een wel erg losse hand, Diazepam iedereen is er gek op, ruil ik voor ritalin.
zyprexa weet niet wat ik er mee moet maar ik heb dozen vol.
temazepam, ook een leuk ruilmiddel.
effexor, ook dozen vol van liggen nog geen toepassing voor gevonden.
dipiperon, héél leuk spul, lang niet gebruiken en als je er dan een stuk of drie (40mg) voor het slapen neemt droom je super maf.
:openmouth:
Iemand nog ideeën voor het verdere spul?
a
adhderLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik neem aan dat je refereert naar mijn dokter ' met een losse hand'.

Als mijn dokter ' via jou introspectie' geen losse hand zou hebben gehad, zou ik nu mijn HBO niet kunnen afmaken. :wave:
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#8
Murdy zei:
Ik heb ook een dokter met een wel erg losse hand, Diazepam iedereen is er gek op, ruil ik voor ritalin.
zyprexa weet niet wat ik er mee moet maar ik heb dozen vol.
temazepam, ook een leuk ruilmiddel.
effexor, ook dozen vol van liggen nog geen toepassing voor gevonden.
dipiperon, héél leuk spul, lang niet gebruiken en als je er dan een stuk of drie (40mg) voor het slapen neemt droom je super maf.
:openmouth:
Iemand nog ideeën voor het verdere spul?
Klik om te vergroten...


sukkel

dealen=verboden
a
adhderLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hoi Allemaal,

Even voorstellen maar..
Ik ben Roely en heb ADHD...of gewoon gek :wink:

Momenteel gebruik ik de volgende medicaties:

- 225 mg effexor
- 36 mg concerta
- 30 mg ritalin

De concerta neem ik s'morgens rond 8:00 uur.
Om 10:00 neem ik de efexor.
Dan rond 12:00 de eerste 10 mg ritalin en dit 3 maal met tussenposen van 3,5 uur.

Dit bevalt mij erg goed....

De concerta is om de rebound effecten te voorkomen en dus een stabile ondergrond te creeren.

Ik ben geboren met 4 keer de navelstreng om mijn nek en wilde niet ademen, plus dat ik nog eens xtc en speed heb gebruikt in mijn pubertijd.
Misschien wel bijkomstigheid voor 'my fucked up brain'
Na jaren onderzoek en gedoe is mijn medicatie goed afgesteld.
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#10
vertel es wat over die efexor, wat is dat?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."