Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi allemaal! Ik ben benieuwd wie welke combinaties van medicatie gebruikt. Wordt dit aangevuld met illegale drugs? Krijgt iedereen zijn legale medicatie van de huisarts/psychiater of op een andere manier?"
"Hoi Allemaal, Even voorstellen maar.. Ik ben Roely en heb ADHD...of gewoon gek Momenteel gebruik ik de volgende medicaties: - 225 mg effexor - 36 mg concerta - 30 mg ritalin De concerta neem ik s'morgens rond 8:00 uur. Om 10:00 neem ik de efexor. Dan rond 12:00 de eerste 10 mg ritalin en dit 3 maal met tussenposen van 3,5 uur. Dit bevalt mij erg goed.... De concerta is om de rebound effecten te voorkomen en dus een stabile ondergrond te creeren. Ik ben geboren met 4 keer de navelstreng om mijn nek en wilde niet ademen, plus dat ik nog eens xtc en speed heb gebruikt in mijn pubertijd. Misschien wel bijkomstigheid voor 'my fucked up brain' Na jaren onderzoek en gedoe is mijn medicatie goed afgesteld."
"neti zei: vertel es wat over die efexor, wat is dat? Klik om te vergroten... hey Dat is een medicijn wat voor de stabilisering van serotonine en nor-adrenaline zorgt. Het heeft dus niet alleen invloed op de serotonine huishouding zoals prozac,zoloft Ed. Het werkzame middel is met namen, venlafaxinehydrochloride. In amerika wordt het al meer gebruikt voor adhd-ers. Het is dus ook deels rustgevend en zorgt ervoor dat je neutraal uit bed stapt. Zo worden eventuele onderliggende depressies (bijna) uitgesloten en kan je rustig je dag beginnen."
"Flameon zei: Welkom Roely Klik om te vergroten... Dank je"
"Ik neem aan dat je refereert naar mijn dokter ' met een losse hand'. Als mijn dokter ' via jou introspectie' geen losse hand zou hebben gehad, zou ik nu mijn HBO niet kunnen afmaken."