Inderdaad, laten testen die handel. Speculeren heeft voor de rest geen zin. Ik gooi het topic dicht.
#2
Hallo mensen,
Ben nieuw op dit forum (jej) dus als ik iets zeg of vraag dat voor veel mensen hier bekend is en al staat in andere forums wijs me hier dan aub op. (ik zal in ieder geval van de zoekfunctie gebruik maken)
Ik heb vandaag wat bugattiās ingeslagen en ik vroeg me af hoe ze zijn.
Dus ik googlen en op pillreports kijken, ik vond wat reviews maar zeer weinig, waarschijnlijk omdat ze nog niet lang in de omloop zijn.
Anyway mijn vraag is dus of iemand al witte bugattiās heeft uitgeprobeerd en of die een kort reviewtje wil schrijven.
Niemand kan je hier dus antwoord op geven. Even inleveren bij een testcentrum.
#4
Ik vraag niet wat er in zit, ik vraag wat mensen er van vinden of ze er lekker op gingen etc.
#5
Heb ze zelf hier liggen, kan wel pas 30 april testen. Een vriend van me heeft gegaan als een malle op een halfje.
Maar idd logo/kleur/.... zegt niks over de ware inhoud van een pil, testen dus.
#6
je gaat er lekker op als de inhoud goed is. De inhoud weet je alleen door testen. Je kunt dus wel vragen of iemand er lekker op gaat, maar dat is hetzelfde als vragen wat er in zit.
#7
Daarbij kunnen jouw 'witte bugatti's' zomaar andere pillen zijn dan de 'witte bugatti's' van mandragora.
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.