Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTaurinecapsules?

Taurinecapsules?

4 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#1
Een maat van me heeft taurine besteld, hij wil dit gaan gebruiken voor de energie. Weet iemand hoe schadelijk dit is? Hij riep iets over 6 gr per dag max.

Bvd
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#2
Taurine is een stimulerend middel wat je vaak terug vindt in energiedrankjes (redbull bv).
Ik durf je niet te zeggen of zes gram taurintine veel is op een dag. Ik meen dat er al iets van 1000 mg in een blikje redbull zit.

Wat ik wel weet is dat je er de volgende bijverschijnselen van kan krijgen: hoofdpijn, hoge bloeddruk, verhoogde stofwisseling (dus vermoeider op het eind van de dag), overmatige suikeropname etc etc.
z
zazzooLid
01-01-2024, 00:00
#3
Die 6gr kan wel kloppen hoor, maar hij zou het moeten spreiden in 3x 2mg per dag.
tis ook goed voor de cholesterol, de hartspier, de spieren in het algemeen, het immuun systeem en tegen diabetes en kan de kans op kanker verminderen daar het een antioxidant is.
Kben niet zeker maar ik denk dat het opzich niet zoveel energie geeft eerder een betere concentratie.
i
inferno33Lid
01-01-2024, 00:00
#4
2 gram neem ik aan?:P

Nog nooit taurine puur gedaan, wel in combinatie met caffeine, binnenkort eens een keertje proberen mss, maar waarom zou je 6 gram nemen? neem gewoon een halve gram, kijk hoe het gaat, dan mss 1 gram etc..
z
zazzooLid
01-01-2024, 00:00
#5
idd 3x2gram :) kben gewoon van in milligram te pakken :rolleyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."