Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLast van winderigheid na inname Farmaceutische drugs?

Last van winderigheid na inname Farmaceutische drugs?

10 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#1

Mijnheer Gaetjens, u bent goed bezig. Let vooral op wat ik eerder aangaf; niet meer dan twee zuivelproducten tegelijk.

Verder kan je betreffende je voedingspatroon;
lees dit en doe de test(s)

Nu ben ik nieuwsgierig of de wind uit de zeilen genomen wordt door uw nieuwe voedingspatroon. Zo niet, dan gaan we toch gewoon wat dieper zoeken naar de gasserige relatie tussen u en uw medicatie :wink:

In de tussentijd; succes gewenst en houdt de wind erin :wink:
J
Joe GaetjensLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hier in Gent nergens kabeljauw in de winkels te vinden wegens te hoge aankoopprijs? Iemand nog suggesties voor een lekker visje, buiten rolmops of zalm...

Alvast bedankt!
J
Joe GaetjensLid
01-01-2024, 00:00
#3
"Eet twee keer vis per week" staat er geschreven, bij mij is 't eerder twee keer vis per jaar. Dus weet ik wat mij allesinds te doen staat dees week, terug meer vis op 't menu. Vanavond ne dikke kabeljauw in de pan gooien voor de Jan...
J
Joe GaetjensLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zou het kunnen dat er een verband ligt tussen winderheid met extreme stankgeur en inname van bepaalde farmaceutische drugs.

Ik krijg 't laatste half jaar Seroxat (nu inmiddels 2x20mg/dag) en Xanax (1mg bij stress) voorgeschrijven van de psychiater. Daarnaast neem ik dagelijks op eigen initiatief, ofwel 1 valium 10mg, ofwel 1 lexotan 12mg. De Alprazolams (Xanax) neem ik weinig tot nooit.

Nu heb ik dagelijks last van winderheid met serieuze stankgolven als gevolg, zou er een verband hierbij kunnen gelegd worden? Ik moet wel zeggen dat ik student op kot ben en bij wijze van spreke alle dagen halfvoorbereide voeding uit de supermarkten eet, ook dikwijls friet.

Zou die winderigheid nu komen van de inname van medicamenten of van mijn ongezonde voedingswijze, of zijn er nog mensen met dezelfde 'verschijnselen'?
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik had je latste tukje nig niet gelezen en dacht toen: Jje zal wel knap lui worden van al deze downers. De chinees bij jou op de hoek loopt binnen en jij loopt leeg, vanuit diverse gaten; het gat in je hand en de krater onder je ruggegraat :wink:

Maar toen zag ik dat gij enige tijd per dag doorbrengt in de friet-kot. Nu, ik denk dat daar inderdaad de winderigheid vandaan komt. Eet je majonaise en drink je hierbij ook nog eens een paar glazen melk. Dan kan ik er vanuit gaan dat het flink gaat stinken onder de dekens :kots:

Meer dan twee zuivelproducten tegelijk is in vele gevallen een reden tot gas-fabricage.

Succes met het ruften,

Eend
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#6
HAha, zo mag ik het horen! De Gaet gaat goed zo :wink:
J
Joe GaetjensLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb al 3 jaar een zeer ongezonde eetgewoonte, alleen vind ik het 'raar' dat ik er pas last van heb beginnen krijgen sinds ik met Valium en Anti-Depressiva ben begonnen. Dikwijls eet ik ook maar éénmaal per dag, vanaf vorige week ben ik met ontbijten begonnen, alle dagen fruit eten, en minstens één deftig avondmaal, totnogtoe geen verschil. Maar zal waarschijnlijk resultaat opleveren op langere termijn.
M
Marten!Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik denk ook dat het vooral van je redelijk ongezonde voedingspatroon komt. Eet eens een week heel gezond en kijk/ruik dan eens hoe het gaat.

Stinkscheetjes onder de dekens :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
J
Joe GaetjensLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik drink nooit melk, enkel cola oftewel Leffe 9°/Carlsberg. Toch vind ik 't straf, mijn kotgenoot éét 4/5 dagen we op kot zitten friet en heeft er totaal geen last van. Ik zit nou ook al sinds mijn 3e jaar op kot, al 3 jaar lang dezelfde eetgewoontes. Alleen sinds ik met farmaceutische drugs ben begonnen is de stank zelfs voor mijzelf niet uit te houden, als dat al niet erg is..

Ben erzelf mee naar de dokter geweest, heb 't gevraagd of 't door Anti-Depressiva oftwel Xanax zou komen (over Valium heb ik gezwegen), maar volgens hem was de voornaamste reden ook een ongezonde eetgewoonte.

Dus zal er in 't vervolg op letten (weer zo'n voornemen waar niks terecht van zal komen)..
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#10
De voornaamste oorzaak moet je denk ik inderdaad zoeken bij je eetgewoonte. Eet je vaak pittig eten / bepaalde sterke kruiden?
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#11
Het gaat niet helemala in op dit topic, maar het is toch de beste voor deze "mededeling":

Na gebruik van zopiclon krijg ik altijd ontzettende stank uit mijn mond ! net of als dat oplost in je maag er een gifwolk vrij komt die in je keel blijft hangen. In het voorste gedeelte van mijn mond proef ik dan "normaal" terwijl alles achterdoor heel ranzig is. Zelfs water, en ademen,

Tot zo ver mijn bijdrage aan het stinken-van-pharmaceutische-drugs-topic :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."