Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZolpidemtartraat (benzodiazepine)

Zolpidemtartraat (benzodiazepine)

29 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
e
eendLid
01-01-2024, 00:00
#1
-spaceman- zei:
...een normaal/gezond iemand ze zou moeten gebruiken... dus tja... serieus...
Klik om te vergroten...

Iemand die drugs gebruikt is naar mijn mening bij voorbaat niet gezond óf normaal.

Indien je het bedoeld omtrent "recept-medicatie"; Amphetamine, Heroine etcetera, waren in den beginsel ook medicatie met óf zonder recept.

Gr.,

Eend
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#2
hmm...
Ik ben eigenlijk naar mijn idee wel gezond en normaal, maar "normaal" is nogal subjectief he.
e
eendLid
01-01-2024, 00:00
#3
Yes, that's my point :wink:
e
evil_kermitLid
01-01-2024, 00:00
#4
een vriendin van mij neemt bijna dagelijks zolpidem.ze moet er soms 3 nemen voor ze in slaap kan geraken.echt serieuze slaapstoornis die meid :openmouth: heb er ook eens 1tje genomen na 2 dagen heftig speed gebruik en na een half uurtje moest ik bijna op men kniën naar men bed toe.ze klaagt ook soms over hallucineren van zolpidem (ja als je er 3 van 10mg moet nemen).
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Drie is wel erg veel idd. Ik heb er 2 dagen geleden eentje getest. Na een klein kwartiertje begon het te werken en de weg van mijn bureau naar mijn bed was best wel lastig.
Recreatief is zolpidem niet echt interesant, geef mij dan maar een echte benzo :sunglasses:
r
rich28Lid
01-01-2024, 00:00
#6
het broertje van zoplicon, alleen kort werkender. Gewoon een inslaper dus.Doet percies hetzelfde als een benzo, tevens net zo verslavend als een benzo. Tis in benzotermen gelijk aan een temazepammetje.
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Normaal is inderdaad verkeerd gebruikt! ik bedoel maar, wie de neuk is er nou normaal! ik in ieder geval niet! :grin: Maar misschien probeer ik t nog wel is Donnie! thx!
b
boyvLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hey kerel, z. Is zeker niet te vergelijken met seresta. Ja je wordt er van alle 2 dizzy van. Maar z. Is n zeer sterk slaapmiddel. Seresta (oxazepam) ïs meer n kalmeringsmiddeltje. Ikzelf gebruik vaak zon 100mg seresta op n dag.en zou niet durven 20mg z. te gebruiken! Dus kegel niet niet meer dan 1pilletje naar binnen op n nacht/dag wat voor jou van toepassing is(speedusers weten wat k bedöel). Pak liever 50mg seresta! Je slaapt gegarandeert. Al moet je wel stevig in je schoenenstaan wil je zonder problemen van die mid. genieten! Je solt met je emoties en dat kan klote gevolgen hebben. En o ja, ghb ïs bij dezen mid. Af te raden! En zeker in deze mate! Sererta 10mg en 10mg zolpidemtartraat met elkaar vergelijken is als n bokswedstrijd tussen bart de graaf en mike tyson. Pas op jonge! Groetjes n zeer ervaren gebruiker
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Bedankt voor je reactie.
Mijn alternatief is ondertussen diazepam geworden. Het fijne daarvan is, is dat je de de hele dag erna nog lekker "mellow" bent.
w
willem telLid
01-01-2024, 00:00
#10
oxa om rustig te worden /te ontspannen
zolpi
om in te dutten
oxa tegen stress
zolpi voor slaap

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."