#1
-spaceman- zei:...een normaal/gezond iemand ze zou moeten gebruiken... dus tja... serieus...
Iemand die drugs gebruikt is naar mijn mening bij voorbaat niet gezond óf normaal.
Indien je het bedoeld omtrent "recept-medicatie"; Amphetamine, Heroine etcetera, waren in den beginsel ook medicatie met óf zonder recept.
Gr.,
Eend