Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsnitrazepam beetje vreemde ervaring

nitrazepam beetje vreemde ervaring

4 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#1
Snurk jij?
Een schokkende ademhaling kan inderdaad duiden op een slaapapneu, dit wordt inderdaad ook vaak versterkt bij alcohol gebruik en bij het gebruik van sederende middelen.

Nitrazepam heeft niet de bijwerking dat het een schokkende ademhaling geeft.
Dat je de dag erna nog duf bent is vrij normaal. Het is een middel wat lang in je bloed blijft (doorslapertje)
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als je al zo lang ervaring hebt met benzo's zou je toch moeten weten dat het aantal mg's totaal niets zegt over de werking...

Nitrazepam is in mijn ervaring toch echt wel een van de sterkere pillen, alleen zo fucking groot :P

Maar inderdaad een zeer actieve doorslaper vooral, zeker sterk middeltje. Zou zeker zeggen dat 1 dosis nitrazepam sterker is als 1 dosis oxazepam.
j
jelliesLid
01-01-2024, 00:00
#3
:wave: ik ben nieuw hier,en had meteen ff een vraag.

ik gebruikte al jaren,bromazepam..en nu soms oxazepam tegen paniekaanvallen.
en uiteraard ook welis voor recreatief gebruik :openmouth:
nu kreeg ik tijdje terug nitrazepam van de arts voorgeschreven..
niet aangeraakt dacht tis heel licht zelfs kids mogen ze stond in de bijsluiter..
nu nam ik er gister 1 voelde nix,dus nog 2 erbij.. :)
zo en toen ging ik me een partij uit mn bol pff zweefde echt weg..
lag in mn bed boekjes te lezen maar dat ging echt niet meer
en ik viel uiteraard in slaap.
maar nu had ik wat geks,ik werd ineens wakker van een soort v stokkende ademhaling :(
daar schrok ik van eigenlijk... :confused:
ik kan zo een hand oxazepam ofzo innemen maar zoiets geks heb ik nog nooit gehad ook leek het alsof mn ademhaling heel langzaam ging? :confused:
heeft iemand ervaring hiermee?en is dit gevaarlijk?
het lijkt me geen overdosering toch 3 tabletten van 5 mg
maargoed iig doe ik dat dus niet meer ik ben nu...13 uur later nog steeds helemaal suf en slapjes
vaag spul zeg :tearsofjoy:
wie heeft ervaring met die tabletten??

alvast bedankt :grin:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nitrazepam wordt voorgeschreven als in- en doorslaper. Als je 's nachts dus wakker wordt met een langzame ademhaling, die wordt nl ook tot rust gebracht door de nitrazepam. Van 15 mg kun je 13 uur later best nog wat sufjes zijn, ze werken namelijk lang door. Volgende keer gewoon 1 pilletje nemen zoals voorgeschreven :)
z
zazzooLid
01-01-2024, 00:00
#5
Misschien heb je last van "slaapapneu". Ik dacht dat dit niet gevaarlijk was, maar dat je wel moest uitkijken als je sederende middelen gebruikt, benzodiazepines opiaten wiet, alcohol.
Zoek het n's op in google en kijk of de symptomen dezelfde zijn.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."