Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHeeft XTC bijnemen zin?

Heeft XTC bijnemen zin?

9 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#1
Bijnemen heeft wel zin om de effecten te verlengen, ze zullen echter niet hetzelfde blijven. Je zult meer energiek en vager worden dan dat je meer 'love'-gevoel ervaart.

Probeer niet te vaak bij te doseren(max 1x bijdoseren na ~1.5-2 uur) om je hersenen te sparen, anders kan het wel erg neurotoxisch worden.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dat kan aan heel veel factoren liggen, maar kauwen heeft er denk ik niet zoveel mee te maken. Het lost toch op in je maagzuur. Ik heb de eerste keer zelfs al moeite mee gehad om een halfje (80mg) in één te klappen. Toen moest ik ook wel eventjes zitten.
R
RemotayLid
01-01-2024, 00:00
#3
Oke bedankt voor de reactie!

Ik heb een witte bugatti (getest op 220 MG) en wil deze dus over de loop van een dag gebruiken (natuurlijk niet de hele pil! Weeg maar 62 kilo)

Hoe kan ik deze het beste nemen om er zo lang mogelijk effect van te houden?

Alvast bedankt!!

-Remotay
R
RemotayLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik was laatst met mijn maat in gesprek over het bijnemen van XTC,

Volgens hem kan dit geen kwaad en kun je het beste bijnemen als je op het hoogtepunt zit, maar heeft dit wel zin? Aangezien je na het hoogtepunt de meeste serotonine al hebt gebruikt en ik heb gelezen dat de speedy effecten meer optreden.

Dus mijn vraag aan de community is, heeft bijnemen van XTC zin? (bijvoorbeeld een kwart/half) of gewoon zo laten en niet meer bijnemen?

Alvast bedankt :grin:!


-Remotay
b
bert567Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Met jouw lengte zou je uitkomen op een maximale verantwoorde dosis van 124 mg mdma. In dat licht zou je dus een halfje kunnen nemen. Ik zou wachten tot 4 uur voor het einde van het feest (daarvoor niet teveel drinken!) en dan dat halfje nemen.

Over bijdoseren in het algemeen van xtc, zou ik zeggen dat je het bijnemen van xtc slechts 1 keer doet om het effect wat te verlengen of intenser te maken. Ik vond xtc vooral de eerste paar keer echt fantastisch en toen hield ik het meestal bij een halfje of twee halfjes. Mijn ervaring met vaker bijnemen is dat je er vooral vager van wordt en het er allemaal niet echt leuker op wordt. Het euforische gevoel raakt veel meer op de achtergrond (en je uiterlijk wordt er doorgaans ook niet beter van:P). Zoals al vaker gezegd op dit forum, is xtc simpelweg geen drug die geschikt is voor langer dan 4-5 uur, talloze bijneem-acties ten spijt.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik raad aan om 4-5 uur voor het eind ene kwartje te pakken, en zodra hij goed inslaat het volgende kwartje. Zo rek je het net 'iets' langer en zul je geen hele zware inslag te pakken hebben. Ik vind de volledige dosis eigenlijk te zwaar vallen.
b
bert567Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Kwartje is misschien inderdaad een betere keuze, als beginnende gebruiker met zo'n sterke pil.

Ten aanzien van die inslag, ik heb deze niet erg vaak als heel heftig ervaren (zelfs niet met ongeveer 200 mg in een keer), zou dit kunnen komen omdat ik altijd op mijn pillen kauwde in plaats van ze door te slikken?
b
bert567Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Oke, helder verhaal. Ik had het juist andersom, als ik ging zitten en de inslag was bezig (of vlak ervoor) vond ik het juist heel ongemakkelijk. Ik vond het altijd prettig om meteen goed los te gaan op de dansvloer, dan dans je je er als het ware vrij makkelijk doorheen. Zal wel met positieve afleiding te maken hebben.
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Wat de rest al een beetje zegt. Het is voor iedereen anders! En je merkt na wat experimenteren zelf vast ook dat less is more echt een gouden regel is.
R
RemotayLid
01-01-2024, 00:00
#10
Oké bedankt :grin:!!

Hou me zeker aan de regel van het lichaamsgewicht X 1.5
Het is al weer een tijd geleden dat ik de laatste keer heb gebruikt (8 weken), heb er 6 juli weer zin in :)!!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."