Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSlangentong

Slangentong

6 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Inderdaad, je moet er gewoon op letten dan wordt het vanzelf minder. Hetzelfde geldt voor kaakklemmen en schaatsen, je kunt het afleren maar het vereist wel wat inzet.
D
Daniel-slangLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo allemaal,

Ik had een vraagje over xtc.
Zo nu en dan waus ik wel is, maar de laatste tijd valt het bij mij en mijn vrienden wel is op dat als ik hard ga, dan ga ik net als een slang constant en heel snel met mijn tong langs mijn lippen en soms steek ik wel is mijn tong naar buiten en maak ik sis geluiden.
Doordat ik dan constant met mijn tong aan het likken van mijn lippen ben en het uitsteken van mijn tong schuurt mijn tong langs mijn tanden, de dagen daarna (soms wel is een week) heb ik verschrikkelijke pijn aan mijn tong (daardoor wordt het eten nog moeilijker).
En het ziet er nogal stom uit al sta ik op een feest een slang na te doen.

Weet iemand misschien wat ik hieraan kan doen?
Ik heb zelf al kauwgom, roken, eten en water drinken geprobeerd, en dat helpt niet.

Mazzel daniel :P
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Het enige wat ik je kan aanraden is: probeer het zelf tegen te gaan. Vraag aan je vrienden dat als ze het zien dat ze je er dan op wijzen. Ik had zelf altijd (nog steeds wel een beetje maar wordt steeds minder) een ontzettende schaatskaak. Maar het is gewoon een zaak van wilskracht. Als je er zelf op let en het tegenhoud zal dat uiteindelijk minder worden en kun je het onder controle krijgen.

Ik denk niet dat er een middel is of een trucje om dat tegen te gaan
S
SkirreLid
01-01-2024, 00:00
#4
Heeft het niet ook te maken met de hoeveelgeid mdma die je naa binnen hebt gewerkt? Bij mijn eerste keer had ik er veel meer last van dan bij mijn tweede keer (2e keer had ik een stuk minder op)
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Skirre zei:
Heeft het niet ook te maken met de hoeveelgeid mdma die je naa binnen hebt gewerkt? Bij mijn eerste keer had ik er veel meer last van dan bij mijn tweede keer (2e keer had ik een stuk minder op)
Klik om te vergroten...

Dat sowieso, als je te hoog doseert met MDMA kan je het moeilijk voorkomen.
m
mb90Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik merk ook dat ik een beetje over mijn lippen ga likken en spanning in mijn kaken krijg. Het is bij mij gelukkig niet zo erg dat ik de binnenkant van mijn mond helemaal kapot bijt of mijn eigen tong verwond... Ik vind het zelf altijd fijn om gewoon een kauwgompje te pakken, dan is mijn mond ergens mee bezig zeg maar :P Dan ga ik ook minder op mijn lippen bijten of likken enzo. Ik merk ook dat ik dan een wat minder droge mond heb. En daarnaast vind ik het super chill om mensen een kauwgom aan te kunnen bieden op een feestje als ik xtc op heb :P
D
Daniel-slangLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik had toen die avond dat ik het merkte wel aardig wat op maar ik had het ook al een x daarvoor dat ik het begon te doen na 2 halfjes met 2 uur daartussen (al was t toen wel stukke minder).
Normaal heb ik kauwgom bij me maar dat deel ik meestal uit, misschien werkt magnesium, want dat werkt wel voor je kaakspieren maar geen idee bij tongspieren weten jullie dat misschien?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."