Het middelste feest is helaas het vetste feest van allemaal, dus dat gaat hem helaas niet worden
Bedankt voor de informatie!
#2
Hoi,
Ik ben naar dit forum gekomen met een specifieke vraag voor mijn eigen situatie.
Ik gebruik af en toe wel eens XTC als ik naar een feest ga. Dit is meestal niet meer dan eens per 2 -3 maanden, soms zelfs langer.
Maar nu heb ik de komende 3 weken 3 feesten, waar ik eigenlijk alle 3 wel zou willen gebruiken. Waarschijnlijk ga ik dit niet doen, maar ik zou graag aan jullie willen vragen wat het ''minst ongezonde'' is om te doen. Wat is bijvoorbeeld het verschil tussen twee zaterdagen op rij XTC of 1 zaterdag XTC en 1 zaterdag speed? En hoe zit dat precies met bijvoorbeeld 4fa of 2cb? (Die twee heb ik nog nooit gehad)
Alvast bedankt.
#3
Het best is om het leukste feest te kiezen en daar te gebruiken. Elk weekend zijn er tientallen feesten en festivals, het is daarom belangrijk om te zorgen dat je ook zonder XTC nog een leuk feestje kunt vieren. Als je nu je grenzen verlegd en twee weken achter elkaar gebruikt (of zelfs drie!) zul je dat volgende keer ook weer doen en daarna weer je grenzen verleggen.
Ik was sowieso al van plan om het derde feest nuchter te blijven, en ik weet dat ik dat kan want ik heb namelijk wel meer feesten dan 1x per twee maanden, en ik gebruik dus maar af en toe.
Ik ben ook niet op zoek naar een antwoord met een oplossing, want ik weet dat er geen ''oplossing'' is. Ik ben op zoek naar de manier om het het ''verantwoordelijkst'' te doen. Het is een relatief begrip. Mijn moeder zou bijvoorbeeld zeggen dat 1x per mensenleven al te vaak is. Hoe zit het dan als ik de eerste week iets anders doe?
#5
Precies, je weet dondersgoed dat je hiermee dingen voor jezelf gaat verpesten, en hoopt op het tegendeel hier. Ook is 4-FA geen goede vervanger, deze loopt ook je serotonine te drainen en heeft ook invloed op je MDMA-pauze.
2C-B kun je wel veilig gebruiken, mits je de effecten gewend bent. Deze stof kan best overweldigend zijn als je de effecte niet kent.
Mocht je twee feesten willen gebruiken, raad ik je aan de eerste zaterdag speed te nemen en de derde zaterdag XTC. Je houdt dan zo veel mogelijk tijd er tussen en dus zo veel mogelijk hersteltijd
Idd wat SmartieAndMe zegt, daarnaast zul je als je 3 weken achter elkaar gebruikt, de derde keer alleen vage effecten voelen en niet de leuke xtc effecten waar je naar op zoek bent
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.