#1
Bedankt voor het meedenken!
Aankomende keer ga ik proberen wat sneller bij
Te nemen, ben benieuwd!
Aankomende keer ga ik proberen wat sneller bij
Te nemen, ben benieuwd!
MusicIsLife zei:Tsja, dat love gevoel gaat nou eenmaal na een paar uur weg. Ik denk wel dat je iets sneller kan bijpakken en misschien kan je het dan wel iets rekken. Ik zelf pak altijd bij op het moment dat mn eerste dosis op zn piek zit. Dan ga je echt ontzettend lekker
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."