Ergens volgende maand ga ik ze toch maar eens bestellen. Ik zal tegen die tijd mijn ervaringen hier wel delen.

Psilo zei:ZIjn benzo's nu echt de moeite? Ieder natuurlijk zijn ding maar je wilt toch niet iets proberen dat je slaperig maakt en zorgt voor een amnesie?

Psilo zei:ZIjn benzo's nu echt de moeite? Ieder natuurlijk zijn ding maar je wilt toch niet iets proberen dat je slaperig maakt en zorgt voor een amnesie?
Als je dan zonodig benzodiazepines als recreatief middel wilt gebruiken waarom dan niet een langer werkend middel dan het kortwerkende Midazolam?
DonnieDark0 zei:. Misbruik komt minder voor vanwege het feit dat het voornamelijk in ziekenhuizen wordt toegepast, en het weinig wordt voorgeschreven."
Psilo zei:DonnieDark0 zei:. Misbruik komt minder voor vanwege het feit dat het voornamelijk in ziekenhuizen wordt toegepast, en het weinig wordt voorgeschreven."
Benzo's worden heel veel voorgeschreven. Dat is de reden dat het buiten ons ziektekosten verzekeringspakket gaat vallen (in 2009 dacht ik). Omdat de voordelen niet opwegen tegen de nadelen.
Maar ik ben zeker niet tegen recreatief gebruik van benzo's hoor.![]()

DonnieDark0 zei:Weet je nog hoeveel mg tabletten je had, en had je puur amnesie of was je ook werkelijk direct vertrokken / in slaap gevallen?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."