#1
Heyo allemaal, dit word mijn eerste post ooit op deze site hier, hopelijk kunnen jullie mij het een en ander vertellen/helpen. Uiteraard heb ik zelf eerst onderzoek gedaan, maar heb ik over het algemeen nog wel wat vragen.
Anyway, ik ben morgen te vinden op een drum and bass feest in Amsterdam. Ergens in november vorig jaar was er daar toen ook een drum and bass feest waar ik ben heen geweest en zijn een aantal vrienden van mij een beetje roekeloos aan onbekenden rond gaan vragen of ze pillen hadden. Ik zat gewoon aan het bier samen met een vriendin van mij en wat andere gasten, terwijl die andere vrienden dus uiteindelijk aan wat pillen gekomen waren en ze voor de eerste keer wat genomen. Ik heb geen idee hoeveel ze toen genomen hadden en om heel eerlijk te zijn wilde ik er ook vrij weinig mee te maken hebben. (Ik houd een voor een van die lieverds, maar het was heel dom om voor de eerste keer random op een feest rond te gaan vragen en zo maar wat gaan slikken zonder dat ze precies wisten wat ze namen, maar hen werd dus wel vertelt dat het XTC was)
Intussen is het drie maanden verder en heeft dat zelfde groepje nog een aantal keer XTC gedaan in deze tijd, en ze vinden het geweldig. De vorige keer dat ze had gebruikt hadden ze wel veel te veel gebruikt, en ze hebben serieus geluk dat er niets fout is gegaan. Hoe dan ook, ik heb dus morgen een feest waar ik naar toe ga, en ik ben aan het overwegen om mee te doen. Een aantal vragen aan jullie:
1. Mocht ik XTC gaan gebruiken, 1 glas water per half uur toch, dus maximaal 2 per uur?
2. Ik ben ongeveer 1,78 en weeg 61 kilo, hoeveel is veilig om te gebruiken? Take into account dat ik dit voor de eerste keer ga doen! =)
3. Als het goed is hebben die maten van me van die ''Superman XTC pillen,'' en las ik toevallig laatst daar een artikel over dat deze ''levensgevaarlijk'' zouden zijn. Klopt dit? Is er iets aan te doen? Wat houd dit precies in?
3. Moet ik letten op wat ik eet voor, na, en tijdens het gebruik van XTC? En misschien nog iets specifieks qua drinken? (ik weet dat alcohol sowieso moet worden vermeden)
4. Als laatste moet ik toegeven dat ook al ben ik heel benieuwd om hoe het is (al helemaal na de verhalen van wat vrienden gehoord te hebben, met name hoe ze zich naar hun herrinnering nooit zo goed hadden gevoeld en van alles en iedereen hielden vanaf het moment dat ze gebruikt hadden), ben ik best wel bang. Ik weet dat ik sowieso niet moet gebruiken als ik me mentaal niet goed voel of zelf niet 100% achter de beslissing sta, maar ik denk dat ik wel prima daar morgen gewoon relaxed kan staan en op mijn gemak XTC kan nemen, het probleem is alleen dat ik nu wel enigzins bang ben dat het verkeerd aan gaat slaan, al helemaal na het lezen van diverse artikelen. Is er niet een bepaalde dosis die je kan gebruiken wat bijna niet fout kan gaan maar nog steeds tof is? Moet ik het uberhaupt het een keer proberen? Is het echt iets wat je op zijn minst een keer mee moet hebben gemaakt?
Oh, en om niet stom over te komen, ik ben niet een heel beinvloedbaar persoon, al helemaal niet op dit soort gebieden, maar ik zou echt gewoon eigenlijk willen weten hoe het is, maar aan de andere kant ben ik juist weer bang om het te proberen. What to do?
Thanks, hopelijk is dit niet een te lange *** post. Zoja, dan mijn excuses.
- Perifear
Anyway, ik ben morgen te vinden op een drum and bass feest in Amsterdam. Ergens in november vorig jaar was er daar toen ook een drum and bass feest waar ik ben heen geweest en zijn een aantal vrienden van mij een beetje roekeloos aan onbekenden rond gaan vragen of ze pillen hadden. Ik zat gewoon aan het bier samen met een vriendin van mij en wat andere gasten, terwijl die andere vrienden dus uiteindelijk aan wat pillen gekomen waren en ze voor de eerste keer wat genomen. Ik heb geen idee hoeveel ze toen genomen hadden en om heel eerlijk te zijn wilde ik er ook vrij weinig mee te maken hebben. (Ik houd een voor een van die lieverds, maar het was heel dom om voor de eerste keer random op een feest rond te gaan vragen en zo maar wat gaan slikken zonder dat ze precies wisten wat ze namen, maar hen werd dus wel vertelt dat het XTC was)
Intussen is het drie maanden verder en heeft dat zelfde groepje nog een aantal keer XTC gedaan in deze tijd, en ze vinden het geweldig. De vorige keer dat ze had gebruikt hadden ze wel veel te veel gebruikt, en ze hebben serieus geluk dat er niets fout is gegaan. Hoe dan ook, ik heb dus morgen een feest waar ik naar toe ga, en ik ben aan het overwegen om mee te doen. Een aantal vragen aan jullie:
1. Mocht ik XTC gaan gebruiken, 1 glas water per half uur toch, dus maximaal 2 per uur?
2. Ik ben ongeveer 1,78 en weeg 61 kilo, hoeveel is veilig om te gebruiken? Take into account dat ik dit voor de eerste keer ga doen! =)
3. Als het goed is hebben die maten van me van die ''Superman XTC pillen,'' en las ik toevallig laatst daar een artikel over dat deze ''levensgevaarlijk'' zouden zijn. Klopt dit? Is er iets aan te doen? Wat houd dit precies in?
3. Moet ik letten op wat ik eet voor, na, en tijdens het gebruik van XTC? En misschien nog iets specifieks qua drinken? (ik weet dat alcohol sowieso moet worden vermeden)
4. Als laatste moet ik toegeven dat ook al ben ik heel benieuwd om hoe het is (al helemaal na de verhalen van wat vrienden gehoord te hebben, met name hoe ze zich naar hun herrinnering nooit zo goed hadden gevoeld en van alles en iedereen hielden vanaf het moment dat ze gebruikt hadden), ben ik best wel bang. Ik weet dat ik sowieso niet moet gebruiken als ik me mentaal niet goed voel of zelf niet 100% achter de beslissing sta, maar ik denk dat ik wel prima daar morgen gewoon relaxed kan staan en op mijn gemak XTC kan nemen, het probleem is alleen dat ik nu wel enigzins bang ben dat het verkeerd aan gaat slaan, al helemaal na het lezen van diverse artikelen. Is er niet een bepaalde dosis die je kan gebruiken wat bijna niet fout kan gaan maar nog steeds tof is? Moet ik het uberhaupt het een keer proberen? Is het echt iets wat je op zijn minst een keer mee moet hebben gemaakt?
Oh, en om niet stom over te komen, ik ben niet een heel beinvloedbaar persoon, al helemaal niet op dit soort gebieden, maar ik zou echt gewoon eigenlijk willen weten hoe het is, maar aan de andere kant ben ik juist weer bang om het te proberen. What to do?
Thanks, hopelijk is dit niet een te lange *** post. Zoja, dan mijn excuses.
- Perifear