Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumstramedol/zaldiar goede nieuws!

tramedol/zaldiar goede nieuws!

4 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
a
anoniempjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zoals ik al eerder een topic had gemaakt over opnieuw verslaafd te zijn aan me pijnstillers.
Kan ik nu zeggen dat allemaal niet zo erg is als het lijkt!

Ik denk dat het geestelijk ergste is en dat je lichaam dan ook erger op reageert, ik had natuurlijk niet zo heel leuke herrinderingen aan eerder afkick van bruin en benzo's enz.
Dus dacht dat ik weer opnieuw kon beginnen.

hahaha toen ik op 2 tabletten stond sóchtens 1 en s'middags en s'avonds een halve
dacht ik hé dit is eigenlijk makkelijk!
maar was er dan ook helemaal klaar mee , aangezien ik in 2 dagen een pakje van 30 tabletten had geslikt ( die ik wou gebruiken voor afbouwen) en nauwlijks eigenlijk nog effect van voelde.
tsja waarom slik je ze dan nog.

Toen had ik eens ik stop er in een keer mee !
in een paar dagen alleen 3 x een halve geslikt wel een paar oxapammen bij genomen
( trouwens die apotheek is ook achtelijk op de recept van me psychiater stond dat ze me elke week maar 10 mochten meegeven, kreeg gister alle 40 stuks mee)

Vandaag alleen 1 oxapam genomen( gisteren wel wat meer maa ja dat is ook totaal nutteloos want daar wordt je ook niet echt anders van alleen als je beweegt voel je beetje vaag)

dus moraal van het verhaal die afkick van tramedol zit meer in je hoofd als je daar overheen weet te zetten kom je er zo doorheen!

:rock:
F
Finesse*Lid
01-01-2024, 00:00
#2
nou ehh.. keep up the good work jongen. :)
a
anoniempjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
ben van het vrouwlijk geslacht :grin:
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#4
anoniempje zei:
ben van het vrouwlijk geslacht :grin:
Klik om te vergroten...
jonge, meisje allemaal hetzelfde :mrgreen:
grapske
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#5
Girlpower!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."