#1
Zoals ik al eerder een topic had gemaakt over opnieuw verslaafd te zijn aan me pijnstillers.
Kan ik nu zeggen dat allemaal niet zo erg is als het lijkt!
Ik denk dat het geestelijk ergste is en dat je lichaam dan ook erger op reageert, ik had natuurlijk niet zo heel leuke herrinderingen aan eerder afkick van bruin en benzo's enz.
Dus dacht dat ik weer opnieuw kon beginnen.
hahaha toen ik op 2 tabletten stond sóchtens 1 en s'middags en s'avonds een halve
dacht ik hé dit is eigenlijk makkelijk!
maar was er dan ook helemaal klaar mee , aangezien ik in 2 dagen een pakje van 30 tabletten had geslikt ( die ik wou gebruiken voor afbouwen) en nauwlijks eigenlijk nog effect van voelde.
tsja waarom slik je ze dan nog.
Toen had ik eens ik stop er in een keer mee !
in een paar dagen alleen 3 x een halve geslikt wel een paar oxapammen bij genomen
( trouwens die apotheek is ook achtelijk op de recept van me psychiater stond dat ze me elke week maar 10 mochten meegeven, kreeg gister alle 40 stuks mee)
Vandaag alleen 1 oxapam genomen( gisteren wel wat meer maa ja dat is ook totaal nutteloos want daar wordt je ook niet echt anders van alleen als je beweegt voel je beetje vaag)
dus moraal van het verhaal die afkick van tramedol zit meer in je hoofd als je daar overheen weet te zetten kom je er zo doorheen!

Kan ik nu zeggen dat allemaal niet zo erg is als het lijkt!
Ik denk dat het geestelijk ergste is en dat je lichaam dan ook erger op reageert, ik had natuurlijk niet zo heel leuke herrinderingen aan eerder afkick van bruin en benzo's enz.
Dus dacht dat ik weer opnieuw kon beginnen.
hahaha toen ik op 2 tabletten stond sóchtens 1 en s'middags en s'avonds een halve
dacht ik hé dit is eigenlijk makkelijk!
maar was er dan ook helemaal klaar mee , aangezien ik in 2 dagen een pakje van 30 tabletten had geslikt ( die ik wou gebruiken voor afbouwen) en nauwlijks eigenlijk nog effect van voelde.
tsja waarom slik je ze dan nog.
Toen had ik eens ik stop er in een keer mee !
in een paar dagen alleen 3 x een halve geslikt wel een paar oxapammen bij genomen
( trouwens die apotheek is ook achtelijk op de recept van me psychiater stond dat ze me elke week maar 10 mochten meegeven, kreeg gister alle 40 stuks mee)
Vandaag alleen 1 oxapam genomen( gisteren wel wat meer maa ja dat is ook totaal nutteloos want daar wordt je ook niet echt anders van alleen als je beweegt voel je beetje vaag)
dus moraal van het verhaal die afkick van tramedol zit meer in je hoofd als je daar overheen weet te zetten kom je er zo doorheen!
