Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsprednisolon en Paddo's of LSD

prednisolon en Paddo's of LSD

7 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
Ben nu aan een prednisolon kuur, iemand een id of ik moet uitkijken als ik nu ga trippen?
Wil geen dubieuze schouwspelen :beer:
s
speeseendLid
Ik zou (achteraf gezien) geen middelen door elkaar gebruiken. Daar kunnen wisselwerkingen van komen, waardoor je Prednison-kuur niet (goed) aan zal slaan.

Gr.,

Eend
c
caatjeLid
Hoelang duurt zo een kuur nou helemaal? Het is triest als je niet even kunt wachten totdat de kuur voorbij is.
s
speeseendLid
Toen ik zestien was en weekend... Heel moeilijk om twee weken te wachten.
D
DrippToneLid
caatje zei:
Hoelang duurt zo een kuur nou helemaal? Het is triest als je niet even kunt wachten totdat de kuur voorbij is.
Klik om te vergroten...

Sorry hoor maar triest?
Heb gewoon zin om dit weekend te trippen, en als het toch geen kwaad kan waarom niet.
Ik trip hoog uit 1 keer in de 2 maanden, toevallig dat dit samen valt, had de trip min of meer al gepland met vrienden, dat ik aan die kuur moest kwam later pas.
Nou begin ik wel te twijfelen door wat speeseend zei, zou jammer zijn als de kuur niet aanslaat, dan neem ik het voor niks.

Maar in ieder geval als ik er niet dood bij neer val kan ik het nog overwegen. :beer:
D
DumpyLid
Ik heb niet gek veel kennis over medicijnen maar als je kan wachten zou ik dat sowieso doen. Mocht je toch perse willen trippen zou ik geen paddenstoelen doen, ik heb het idee dat die eerder reageren met jou medicijn dan lsd.
c
caatjeLid
DrippTone zei:
caatje zei:
Klik om te vergroten...

Sorry hoor maar triest?
Klik om te vergroten...

Zoals ik al schreef: ALS je niet kunt wachten.
s
steelpadLid
Zal zoveel wel niet uitmaken, verder is het een sluimerend goedje en zou ik het zeker niet langer dan de aanbevolen kuur innemen! Na een lange tijd (bv 2a3maanden) wordt je bloed armer, breken je spieren af en krijg je vochtophopingen in je buik en/of nek.
Maar het werkt wel goed :wink: wou je niet bang maken ofzo :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."