Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNieuwe pil uitproberen, 230mg

Nieuwe pil uitproberen, 230mg

6 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
f
fgamerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Goede avond,
Ik heb namelijk nieuwe pilletjes gehaald.
Ik ga dit weekend stappen, en ik was wel van plan een pilletje te nemen, misschien 2.
Als ik stap met XTC, dan drink ik bijna geen alcohol. (2-3 pilsjes maximum)
Nu heb ik hartjes aangeboden gekregen, ik heb deze laten testen, en er zit 230mg in.
Nu had ik de vraag, is dit hoog, aangezien ik vorige keer 2x 130mg had en er toch goed van ging.
Ik had toen die avond in totaal 6-7 pillen op, van allemaal rond de 120-180mg.
Ik zou graag die hartjes doen, maar kan ik dan beter met een halve beginnen?
of wat zijn de gevaren als ik een hele neem, zal ik slechtgaan ofzo?
En hoeveel kan ik er die avond maximum pakken? (Ik heb er 3)

Ik zou hier graag meer informatie over hebben.
Omdat ik mijn vorige trip zeker en vast een bad drip kon noemen.

Met vriendelijke groeten,
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik had toen die avond in totaal 6-7 pillen op, van allemaal rond de 120-180mg.
Klik om te vergroten...

Lekker bezig, ik zou zeker voor de 10 gaan.

Nu had ik de vraag, is dit hoog, aangezien ik vorige keer 2x 130mg had en er toch goed van ging.
Klik om te vergroten...

Het is een hoog aantal, en je zal er waarschijnlijk vrij hard op gegaan. Is echter geen levensgevaarlijke dosis ofzo.

En hoeveel kan ik er die avond maximum pakken?
Klik om te vergroten...

Ik zou het bij 1-1.5 houden.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#3
Een veilige dosering is (voor mannen) maximaal 2mg per kilo lichaamsgewicht. :)
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#4
fgamer zei:
Ik had toen die avond in totaal 6-7 pillen op, van allemaal rond de 120-180mg.
Klik om te vergroten...

Je beseft je dat je die avond rond de 900 mg mdma naar binnen hebt geknald?? Dat is echt een bizar hoge dosis...

Maar zoals leipebaviaan al zei: Probeer lekker voor de 10 te gaan joh! Lekker gezond :wink:
f
fgamerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik besef echter dat dit veel te veel is geweest, en ZEKER NIET voor herhaling vatbaar.

4 oktober is het precies 2 weken geleden, en het zal meteen mijn laatste worden, zeker tot en met nieuwjaar.

Ik durf eerlijk toe te geven dat ik een beetje verslaafd ben geraakt.
Ik heb nu wel het voordeel genoeg vrienden te hebben die zorgen dat ik een paar maanden stop, als ik dit hun vraag, en ik heb zelf een vrij goed karakter om te zeggen van, het is gedaan.
De laatste 2 maanden waren meer uit nieuwschierigheid, sinds ik nog maar 17 ben en dit de eerste harddrug is die ik ooit in mijn leven heb gedaan, en dat 2 maanden terug.
m
minunglerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik zou zelf eerst een halve nemen, kijken hoe hij inslaat en eventueel een halve bij tikken.
Dan kun je na een uur of 2/3 de ander ook in kwartjes of halfjes opdelen.
Ik weet niet precies waar je heen gaat maar als je er meer dan 2 neemt ga je al snel aardig hard.
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik durf eerlijk toe te geven dat ik een beetje verslaafd ben geraakt.
Klik om te vergroten...

Ik zou me niet al te druk over de verslavingskans bij XTC maken. XTC werkt op het stofje serotonine in je hersenen, zodra je dit stofje voldoende hebt uitgeput met veel slikken zal een pil je nog weinig doen. Dat is voor veel gebruikers al een reden om een aantal maanden te stoppen, want het duurt zeker 3 maand voordat alles weer een beetje is bijgevuld. Er zijn in Nederland echt maar heel weinig verslaafden, en zij die het zijn, zijn eerder verslaafd aan de gedachte: zonder pil is het niet meer leuk. Anders uppers zoals speed en cocaine zijn echter wel degelijk gevaarlijk.

Daarnaast ben je nog maar 17, waarom wacht je nog niet een jaartje?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."