#1
Zolpidem is echt wel een aanrader
10 mg is een goede dosis. Je wordt er zwaar van en je krijgt een soort robotachtig dronken gevoel, hoe langer je er op wakker blijft hoe harder het gaat
Als ik het licht uitdoet hallucineer ik ervan, ik zie mensen en dieren in mijn slaapkamer enzo :d Als het te hard gaat of je bent het beu dan leg je je gwn neer en val je zo in slaap
En als je er wiet bij rookt ben je volledig van de kaart
Vage deja-vus enzo en verminderde motoriek
En als je er wiet bij rookt ben je volledig van de kaart
