#1
Iemand ervaring met dit middel, ik dacht dat het een spierverslapper is.
Maar valt hier iets mee te doen, bijvoorbeeld lekker relaxen ofzo?
Maar valt hier iets mee te doen, bijvoorbeeld lekker relaxen ofzo?

Wahah! Bekend verhaal (op dat zeiken na). Had laatst een hele strip lorazepam 2,5 mg geslikt. Ik kan me er niet zo gek veel meer van herinneren moet ik zeggen...zazzoo zei:Ja lap heb ze gisteren allemaal ingenomen+ benzo's, en dan te weten dat mijn tollerantie terug op 0 stondToch ( uit oude gewoonte ) een handje vol genomen. ben pas wakker ik tol als een kermisattractie en lag omgekeerd i bed. Ohja en had er ook nog even lekker naast gezeikt.
![]()
Geen aanrader dus, maar dat was wel duidelijk dacht ik![]()
Haha, ja. Gelukkig maar dat benzo's en spierverslappers niet zo gevaarlijk zijn bij overdosis. Van één stripje stopt je hart er nog niet mee ofzo. :Pzazzoo zei:haha, dat gaat vanzelf, op een gegeven moment weet je niet meer wat je doet en denk je dat je nog iets "higher" kan dus speel je die hele strip naar binnen. heb hetzelfde met opiaten zoals valtran en tinalox. Die vind ik zalig By the way. Maar goed das off topic. Terug on topic, de zeik is opgekuist![]()
Veel plezierzazzoo zei:mja wat valt er nog on-topic te zeggen... dat ik me nog steeds enorm goed voel, wat normaal bij benzo's alleen de dag nadien niet meer zo is, ik denk dat de serotinne zowa uit m'n oren spuitvanavond nog op café, ik denk toch maar dat ik de biertjes laat staan en het op redbull+benzo's ga houden
![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."