Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLioresal

Lioresal

8 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
z
zazzooLid
01-01-2024, 00:00
#1
Iemand ervaring met dit middel, ik dacht dat het een spierverslapper is.
Maar valt hier iets mee te doen, bijvoorbeeld lekker relaxen ofzo?
M
Martijn.Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ken 't niet, maar aangezien 't echt alleen een spierverslapper is, wordt je er volgens mij gewoon een pudding van, meer niet. Het lijkt mij niet iets waar je lekker op kunt chillen. Dan kun je beter een benzo pakken. :wink:

Lees in ieder geval de bijsluiter (http://www.novartis.nl/pdf/bijsluiters/Lioresal.pdf) eens. Als je ze al hebt en je hebt de bijsluiter gelezen, dan kun je ze natuurlijk wel proberen, beginnend bij een lichte dosis.
z
zazzooLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja lap heb ze gisteren allemaal ingenomen+ benzo's, en dan te weten dat mijn tollerantie terug op 0 stond :) Toch ( uit oude gewoonte ) een handje vol genomen. ben pas wakker ik tol als een kermisattractie en lag omgekeerd i bed. Ohja en had er ook nog even lekker naast gezeikt. :tearsofjoy:
Geen aanrader dus, maar dat was wel duidelijk dacht ik :mrgreen:
M
Martijn.Lid
01-01-2024, 00:00
#4
zazzoo zei:
Ja lap heb ze gisteren allemaal ingenomen+ benzo's, en dan te weten dat mijn tollerantie terug op 0 stond :) Toch ( uit oude gewoonte ) een handje vol genomen. ben pas wakker ik tol als een kermisattractie en lag omgekeerd i bed. Ohja en had er ook nog even lekker naast gezeikt. :tearsofjoy:
Geen aanrader dus, maar dat was wel duidelijk dacht ik :mrgreen:
Klik om te vergroten...
Wahah! Bekend verhaal (op dat zeiken na). Had laatst een hele strip lorazepam 2,5 mg geslikt. Ik kan me er niet zo gek veel meer van herinneren moet ik zeggen... :grin: 25 mg lorazepam gaat ook wel erg ver... weet nog steeds niet hoe ik erbij kwam.
z
zazzooLid
01-01-2024, 00:00
#5
haha, dat gaat vanzelf, op een gegeven moment weet je niet meer wat je doet en denk je dat je nog iets "higher" kan dus speel je die hele strip naar binnen. heb hetzelfde met opiaten zoals valtran en tinalox. Die vind ik zalig By the way. Maar goed das off topic. Terug on topic, de zeik is opgekuist :tongueout:
M
Martijn.Lid
01-01-2024, 00:00
#6
zazzoo zei:
haha, dat gaat vanzelf, op een gegeven moment weet je niet meer wat je doet en denk je dat je nog iets "higher" kan dus speel je die hele strip naar binnen. heb hetzelfde met opiaten zoals valtran en tinalox. Die vind ik zalig By the way. Maar goed das off topic. Terug on topic, de zeik is opgekuist :tongueout:
Klik om te vergroten...
Haha, ja. Gelukkig maar dat benzo's en spierverslappers niet zo gevaarlijk zijn bij overdosis. Van één stripje stopt je hart er nog niet mee ofzo. :P
Met opiaten moet je wel uitkijken denk ik hè? Binnenkort Tramadol 'ns proberen, dan begin ik toch wel rustig aan. :wink:

Oh, en wat valt er on-topic nog te zeggen eigenlijk? :P
z
zazzooLid
01-01-2024, 00:00
#7
mja wat valt er nog on-topic te zeggen... dat ik me nog steeds enorm goed voel, wat normaal bij benzo's alleen de dag nadien niet meer zo is, ik denk dat de serotinne zowa uit m'n oren spuit :wink: vanavond nog op café, ik denk toch maar dat ik de biertjes laat staan en het op redbull+benzo's ga houden :tongueout:
M
Martijn.Lid
01-01-2024, 00:00
#8
zazzoo zei:
mja wat valt er nog on-topic te zeggen... dat ik me nog steeds enorm goed voel, wat normaal bij benzo's alleen de dag nadien niet meer zo is, ik denk dat de serotinne zowa uit m'n oren spuit :wink: vanavond nog op café, ik denk toch maar dat ik de biertjes laat staan en het op redbull+benzo's ga houden :tongueout:
Klik om te vergroten...
Veel plezier :grin:
x
xtc4funLid
01-01-2024, 00:00
#9
benzo's doen niets met serotonine

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."