Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHet inslaan

Het inslaan

8 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
z
zorbat5Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi,

Ik heb een paar weken geleden voor het eerst een halve pil geslikt, het waren blauwe Warner Bros. Alleen bij het inslaan van de pil werd ik ineens enorm duf en heb ik waarschijnlijk een black out gehad. Ik weet dus ook niet meer wat er gebeurde. Na drie kwartier ging het allemaal wel lekker. Toch vraag ik me af of er meerdere mensen zijn die hier ook last van hebben gehad? Enige tips om het te voorkomen?

Vannavond wil ik eigenlijk wel weer een halfje maar ik weet het nog niet zeker. Ik heb eerder al een kwartje gehad en met een kwartje is het stukken minder.

Alvast bedankt!

Zorbat5
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#2
Minder hoog doseren. Een kwartje van een bepaald soort pil bevat niet even veel MDMA(de werkzame stof in XTC) als een kwartje van een ander soort pil. Laat je pillen testen en bepaal je doseringen dan in milligrammen, in plaats van in kwartjes.

Btw, Om MDMA langer/veilig te kunnen gebruiken wordt 3 maanden pauze tussen gebruik aangeraden. :wink:
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#3
De blauwe warner bros zijn cleane p'tjes. Had er eentje getest op 198mg. Had een mooie progressieve opbouw van een halfje en piekte echt goed met het bijnemen van een kwartje. Ik stel voor dat je toch wat pauze gaat nemen en gezonder gaat leven en start dan es met een kwartje :)
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik zou ook even onthouden dat Tekzor's blauwe warner bros niet noodzakelijk dezelfde batch is als die van jou, dat zijn pillen clean getest zijn betekend niet dat die van jou dat ook zijn, laat altijd je eigen pillen testen!
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#5
Fool zei:
Ik zou ook even onthouden dat Tekzor's blauwe warner bros niet noodzakelijk dezelfde batch is als die van jou, dat zijn pillen clean getest zijn betekend niet dat die van jou dat ook zijn, laat altijd je eigen pillen testen!
Klik om te vergroten...

Ja idd daarin heb je gelijk fool, dat was ik er even vergeten aan toevoegen dat hij ze best ook laat testen :). Intussen heb je ze al in verschillende kleuren ..
z
zorbat5Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Hallo,

Bedankt voor alle reacties. Er zat genoeg tijd tussen had dus vrijdag weer een halve van plus minus ofzo. Echter werd ik weer ff duf en had ik weer even rust nodig. Hieruit denk ik dat het komt door het inslaan van de pil en dat mijn hersenen gewoon even moeten wennen aan het nieuwe stofje. Ik leef relatief gezond, eet genoeg fruit en groente en krijg genoeg voedingsstoffen binnen. Tog blijf ik het raar vinden. Een kwartje vind ik persoonlijk net iets te weinig want dan blijf ik in die gedachtes hangen en komt de enery niet goed binnen. Daarom heb ik liever een halve.

Weet iemand toevallig een manier om het niet te krijgen zonder lager te doseren?

alvast bedankt!

Zorbat5
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#7
Beste mag ik je leeftijd vragen? Vroeger had ik het ook wel meer dat ik duf en slap werd tot ze insloeg. Nu als 20iger wacht ik gewoon even, 5min wazig en komt dan goed op :)
z
zorbat5Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Tekzor668 zei:
Beste mag ik je leeftijd vragen? Vroeger had ik het ook wel meer dat ik duf en slap werd tot ze insloeg. Nu als 20iger wacht ik gewoon even, 5min wazig en komt dan goed op :)
Klik om te vergroten...


Hallo,

Ik ben 19 jaar op het moment. Dus jij had het ook? Het probleem is dat ik een blackout had aangezien ik geen idee meer heb wat er gebeurd is vanaf het moment van inslaan en een kleine drie kwartier later ging alles goed en lekker.

Zorbat5
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik had het niet zoals jij, mijn eerste pilletje was op mijn 17 ( wat feitelijk wel vroeg was) bij inslag werd ik misselijk, echt wazig en waus, wou toch zeker geen 5min van mijn stoel, en tot mezelf komen, maar blackout heb ik nooit gehad. Heb het dan nog een jaartje door gedaan en had dat toen ook wel nog. Heb dan zo een 3 a 4 jaar pauze ingelast. Nu gebruik ik normale dosissen met pauzes en een gezond leven en ik heb er toch nooit meer last van.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."