Fool zei:
Het zal wel werken, je bent alleen tegen de grenzen van je lichaam aan het vechten, niet heel gezond. Daarbij versterkt de speed het neurotoxische effect van XTC en zal het een stuk meer schade aan je hersenen opleveren. Kies je drug en houdt het erbij, 贸f XTC 贸f speed.
Ik vind XTC gezelliger dan speed, alleen duurt het zo kort, en ben ik snel moe.
Is er een manier om dit zeg maar te verlengen?
Mijn eerste keer..
Had ik rond half 9 mijn eerste pil, rond half 10 men tweede.
voelde nog niks, half uurtje later kwamen ze binnen. dus rond 22:00
Rond 01:00 zat ik rond mijn toppunt, en was ik doorweikt van het zweet, echt helemaal nat, net alsof ik was gaan zwemmen. ik deed mijn tshirt dan ook uit.. en schaamde me helemaal niet wat ik normaal wel doe, en het meisje waar ik toen al zo lang op verliefd was, was er ook bij! :P (Ik ben redelijk mager, maar niet echt gespierd.) (die was ondertussen met mijn beste vriend gaan lopen, maarja.. ander en beter, en heb iemand beter gevonden!)
Rond 03:00 kan ik mij nog herinneren dat we een vriend van me zijn gaan opzoeken, die was een paar honderd meter verderop aan het nachtvissen.. Daar nog even gezellig gespaced.. en toen zijn we maar doorgegaan naar onze slaapplek. (Vriend zijn huis, woont alleen maar heeft rond de 5 slaapkamers. (rijke vader)) Iedereen viel daar in slaap, het was ondertussen 06:00 en ik had nog geen oog dichtgedaan, ik ben buiten een wandeling gaan maken, en mijn xtc trip begon al uit te werken, ik kwam terug binnen en kreeg een 2de rush.. en had nog 2 uur lang dat ''piek'' gevoel.. Toen heeft het nog maar een half uurtje geduurd voordat alles weg was.. en ik op de bank in slaap ben gevallen. (08:30)
Dus ik heb in mijn space gezeten van 22:00 tot 08:30 dat zijn 10 uurtjes. (van amper 2 pilletjes).
Als ik een tijdje wacht, 3 maanden.. heb ik dit dan weer?
want nu duurt het nog geen 3/4 uurtjes totdat ik weer nuchter ben.