#1
Hoi leden
Een tijdje geleden heb ik een paar keer met lorazepam geƫxperimenteerd.
Om het even welke dosis ik nam (1mg tot wel 10mg), ik voelde er niets van, althans dat dacht ik.
Achteraf hoorde ik van vrienden (die niet op de hoogte waren van mijn experimentjes) dat ik enorm vreemd deed. Dat ik traag/niet reageerde toen ze iets zeiden en zelfs dat ik soms mompelde en wartaal uitsloeg. Daar kijk ik raar van op, want voor zover ik me er iets kan van herinneren, ging alles zijn normale gangetje.
Is het normaal dat je van lorazepam niet doorhebt dat je freaky doet?
Alvast bedankt!
Een tijdje geleden heb ik een paar keer met lorazepam geƫxperimenteerd.
Om het even welke dosis ik nam (1mg tot wel 10mg), ik voelde er niets van, althans dat dacht ik.
Achteraf hoorde ik van vrienden (die niet op de hoogte waren van mijn experimentjes) dat ik enorm vreemd deed. Dat ik traag/niet reageerde toen ze iets zeiden en zelfs dat ik soms mompelde en wartaal uitsloeg. Daar kijk ik raar van op, want voor zover ik me er iets kan van herinneren, ging alles zijn normale gangetje.
Is het normaal dat je van lorazepam niet doorhebt dat je freaky doet?
Alvast bedankt!
