#1
Hey hoi,
Eergister was ik op een feest en hebben ik en een vriendin xtc gepopt. Het was een groene pil in de vorm van een klavertje vier. Volgens pillreports zit er enkel MDMA/MDxx in. Zij nam een halve, ik driekwart.
Na anderhalf uur ongeveer kickte het in, eerst bij mijn vriendin. Plotseling begon ze heel zacht te praten, en vreemde onverstaanbare dingen te zeggen. Haar ogen gingen half dicht en het zag er een beetje eng uit, ze deed heel anders dan dat ze doet als ze normaal strak staat. Na een tijdje was ik aan de beurt, ik voelde de roes opkomen, alleen duurde het veel langer dan normaal. Ik wilde niet aangeraakt worden en niemand mocht tegen me praten. Ik staarde naar het VJ beeldscherm en had daar veel plezier in. Ik had enorme mood swings, het ene moment was ik extreem blij, het andere moment depressief. Mijn neutrale blik was met wijdopengesperde ogen en een half open mond, en ik kon er niks aan doen. Simpelweg alles verbaasde mr. Ik had geen behoefte om te dansen en ik voelde me niet "verliefd". Al voordat het feest was afgelopen (het duurde van 11 tot 5 uur 's nachts) was het alweer uitgewerkt, en ik was extreem moe en had enorme hoofdpijn. Toen ik thuiskwam viel ik ook als een blok in slaap.
Dit is totaal niet zoals wij eerdere xtc trips hebben ervaren (daarin zat dan ook amfetamine, dat miste bij deze gok ik). Toen ik naar de samenstelling vroeg aan de vriend van me die mij altijd de pillen geeft zei hij dat hij geen idee had, waar ik eigenlijk wel een beetje kwaad om ben. Weet iemand, iemand met verstand van samenstellingen, wat er in deze pil gezeten kon hebben? Het was vele malen trippier dan voorgaande keren, en dus ook minder leuk voor op zo'n feest.
Thanks alvast!
Eergister was ik op een feest en hebben ik en een vriendin xtc gepopt. Het was een groene pil in de vorm van een klavertje vier. Volgens pillreports zit er enkel MDMA/MDxx in. Zij nam een halve, ik driekwart.
Na anderhalf uur ongeveer kickte het in, eerst bij mijn vriendin. Plotseling begon ze heel zacht te praten, en vreemde onverstaanbare dingen te zeggen. Haar ogen gingen half dicht en het zag er een beetje eng uit, ze deed heel anders dan dat ze doet als ze normaal strak staat. Na een tijdje was ik aan de beurt, ik voelde de roes opkomen, alleen duurde het veel langer dan normaal. Ik wilde niet aangeraakt worden en niemand mocht tegen me praten. Ik staarde naar het VJ beeldscherm en had daar veel plezier in. Ik had enorme mood swings, het ene moment was ik extreem blij, het andere moment depressief. Mijn neutrale blik was met wijdopengesperde ogen en een half open mond, en ik kon er niks aan doen. Simpelweg alles verbaasde mr. Ik had geen behoefte om te dansen en ik voelde me niet "verliefd". Al voordat het feest was afgelopen (het duurde van 11 tot 5 uur 's nachts) was het alweer uitgewerkt, en ik was extreem moe en had enorme hoofdpijn. Toen ik thuiskwam viel ik ook als een blok in slaap.
Dit is totaal niet zoals wij eerdere xtc trips hebben ervaren (daarin zat dan ook amfetamine, dat miste bij deze gok ik). Toen ik naar de samenstelling vroeg aan de vriend van me die mij altijd de pillen geeft zei hij dat hij geen idee had, waar ik eigenlijk wel een beetje kwaad om ben. Weet iemand, iemand met verstand van samenstellingen, wat er in deze pil gezeten kon hebben? Het was vele malen trippier dan voorgaande keren, en dus ook minder leuk voor op zo'n feest.
Thanks alvast!