Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKan iemand onze trip verklaren?

Kan iemand onze trip verklaren?

3 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
L
LeoponLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey hoi,

Eergister was ik op een feest en hebben ik en een vriendin xtc gepopt. Het was een groene pil in de vorm van een klavertje vier. Volgens pillreports zit er enkel MDMA/MDxx in. Zij nam een halve, ik driekwart.

Na anderhalf uur ongeveer kickte het in, eerst bij mijn vriendin. Plotseling begon ze heel zacht te praten, en vreemde onverstaanbare dingen te zeggen. Haar ogen gingen half dicht en het zag er een beetje eng uit, ze deed heel anders dan dat ze doet als ze normaal strak staat. Na een tijdje was ik aan de beurt, ik voelde de roes opkomen, alleen duurde het veel langer dan normaal. Ik wilde niet aangeraakt worden en niemand mocht tegen me praten. Ik staarde naar het VJ beeldscherm en had daar veel plezier in. Ik had enorme mood swings, het ene moment was ik extreem blij, het andere moment depressief. Mijn neutrale blik was met wijdopengesperde ogen en een half open mond, en ik kon er niks aan doen. Simpelweg alles verbaasde mr. Ik had geen behoefte om te dansen en ik voelde me niet "verliefd". Al voordat het feest was afgelopen (het duurde van 11 tot 5 uur 's nachts) was het alweer uitgewerkt, en ik was extreem moe en had enorme hoofdpijn. Toen ik thuiskwam viel ik ook als een blok in slaap.

Dit is totaal niet zoals wij eerdere xtc trips hebben ervaren (daarin zat dan ook amfetamine, dat miste bij deze gok ik). Toen ik naar de samenstelling vroeg aan de vriend van me die mij altijd de pillen geeft zei hij dat hij geen idee had, waar ik eigenlijk wel een beetje kwaad om ben. Weet iemand, iemand met verstand van samenstellingen, wat er in deze pil gezeten kon hebben? Het was vele malen trippier dan voorgaande keren, en dus ook minder leuk voor op zo'n feest.

Thanks alvast!
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Welkom op het forum, even een paar opmerkingen:

Speculeren over de inhoud van jouw pil doen we niet, lees even de Forumregels

Leopon zei:
Het was een groene pil in de vorm van een klavertje vier. Volgens pillreports zit er enkel MDMA/MDxx in. Zij nam een halve, ik driekwart.
Klik om te vergroten...

Wij kunnen niet weten wat er in jouw pil zit, ook pillreports kan dat niet weten. Pillen lijken vaak op elkaar en je weet nooit zeker of degene die je ziet hetzelfde bevat als de pil die je hebt. Pillen komen uit het illegale circuit en een logootje is dus niet zo iets als een merk van een product in de winkel.

Als pillenmakers besluiten een nieuwe batch te maken met hetzelfde logootje kun je ze vrijwel niet van elkaar onderscheiden maar kan het zomaar iets anders bevatten.

Laat je pil testen, dan kunnen we je meer vertellen:

http://www.drugs-test.nl

Leopon zei:
Dit is totaal niet zoals wij eerdere xtc trips hebben ervaren (daarin zat dan ook amfetamine, dat miste bij deze gok ik).
Klik om te vergroten...

De vorige pillen heb je ook nooit laten testen neem ik aan? Er zit namelijk vrijwel nooit speed in pillen, dat kun je terugvinden in de cijfers van het testcentrum. De kans dat er in je vorige pillen wel speed zat is heel erg klein.

De A van MDMA staat voor amfetamine, effecten kunnen er dus een beetje op lijken.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#3
Niet vertrouwen op pillreports en zelf testen, beter voorkomen dan.genezen.
S
SusanneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Was je naar major league?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."