#1
Dikke kans dat je gewoon niet fit was/niet genoeg gegeten had. XTC is nogal een aanslag op je lichaam. ![:wink:]()
ZegmaarWillie zei:De volgende ochtend voelde ik mij enorm slecht en na een broodje kroket in de middag heb ik zowat 10x gekotst. 's Avonds ben ik gaan slapen en toen ik wakker werd voelde ik mij een stuk beter. Ik heb toen allemaal verschillende dingen gegeten die thuis voor handen waren, soep, brood en een half bord middageten.
....
Na een paar uur voelde ik mij prima en dacht ik dat het geen kwaad kon om 1/3e hapje van een domino te pakken. Tien/vijftien minuten daarna ben ik schijnbaar naar een vriend gelopen dat ik me niet lekker voelde, hierna zakte ik volgens hem door mijn benen heen en heeft die me even rustig gehouden.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."