Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAvond XTC terwijl beroerd die dag

Avond XTC terwijl beroerd die dag

4 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dikke kans dat je gewoon niet fit was/niet genoeg gegeten had. XTC is nogal een aanslag op je lichaam. :wink:
Z
ZegmaarWillieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hi mensen,

Afgelopen week heb ik een leuk feest op vrijdag gehad waar ik mezelf met behulp van bier en baco behoorlijk vermaakt heb. De volgende ochtend voelde ik mij enorm slecht en na een broodje kroket in de middag heb ik zowat 10x gekotst. 's Avonds ben ik gaan slapen en toen ik wakker werd voelde ik mij een stuk beter. Ik heb toen allemaal verschillende dingen gegeten die thuis voor handen waren, soep, brood en een half bord middageten. Dit bleef gelukkig allemaal binnen. Uiteindelijk die zaterdag naar een feest gegaan en daar nog een vettig hapje gegeten en dat ging prima. Na een paar uur voelde ik mij prima en dacht ik dat het geen kwaad kon om 1/3e hapje van een domino te pakken. Tien/vijftien minuten daarna ben ik schijnbaar naar een vriend gelopen dat ik me niet lekker voelde, hierna zakte ik volgens hem door mijn benen heen en heeft die me even rustig gehouden. Na een cola, water en even rustig heen en weer lopen richting de frisse lucht voelde ik mij prima. Uiteindelijk heb ik de hele avond nergens last van gehad.

Zondag voelde ik mij ook prima. Vandaag en gisteren voel ik mij ook goed, alleen enorm onrustig. Kan dit hiervan komen of moet ik die oorzaak daarvan ergens anders zoeken?

Ben er erg van geschrokken en zal voorlopig niks meer doen en al helemaal niet meer als ik mij niet 100% fit voel.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#3
Die onrustigheid zal wel beetje te maken hebben met het maandag/dinsdagdip fenomeen...
S
SkirreLid
01-01-2024, 00:00
#4
ZegmaarWillie zei:
De volgende ochtend voelde ik mij enorm slecht en na een broodje kroket in de middag heb ik zowat 10x gekotst. 's Avonds ben ik gaan slapen en toen ik wakker werd voelde ik mij een stuk beter. Ik heb toen allemaal verschillende dingen gegeten die thuis voor handen waren, soep, brood en een half bord middageten.

....

Na een paar uur voelde ik mij prima en dacht ik dat het geen kwaad kon om 1/3e hapje van een domino te pakken. Tien/vijftien minuten daarna ben ik schijnbaar naar een vriend gelopen dat ik me niet lekker voelde, hierna zakte ik volgens hem door mijn benen heen en heeft die me even rustig gehouden.
Klik om te vergroten...

Blijkbaar had je lichaam te weinig reserves om te feesten. 10x kotsen is voor mij persoonlijk een aardig signaal dat mijn lijf niet echt in topconditie is en dat je maag nogal van streek is. Goed dat je soep & brood hebt gegeten! ligt vaak rustig op de maag en je sterkt wat aan.

Je hebt echter geen reserves van de dag ervoor en je kan niet op een half bord eten en soep een hele avond uit je plaat gaan. XTC vergt veel van je lichaam en dat kon je dus niet aan.
Het onrustige gevoel zal komen doordat je je al niet topfit voelde voordat je begon (lichaam van streek), en natuurlijk door de effecten van de XTC.

Gezond eten, veel uitrusten en een beetje sporten :)
D
Dr. MDLid
01-01-2024, 00:00
#5
Heb ik ook eens gedaan, op een zware kater een halve pill geslikt. Het was blijkbaar een mega straffe pill..

Het was een HEEL goede feesje :sunglasses: , maar daarna de zwaarste come down die
ik ooit gehad had.

duurde tot de vrijdag erop

nooit meer !!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."