Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hi mensen, Afgelopen week heb ik een leuk feest op vrijdag gehad waar ik mezelf met behulp van bier en baco behoorlijk vermaakt heb. De volgende ochtend voelde ik mij enorm slecht en na een broodje kroket in de middag heb ik zowat 10x gekotst. 's Avonds ben ik gaan slapen en toen ik wakker werd voelde ik mij een stuk beter. Ik heb toen allemaal verschillende dingen gegeten die thuis voor handen waren, soep, brood en een half bord middageten. Dit bleef gelukkig allemaal binnen. Uiteindelijk die zaterdag naar een feest gegaan en daar nog een vettig hapje gegeten en dat ging prima. Na een paar uur voelde ik mij prima en dacht ik dat het geen kwaad kon om 1/3e hapje van een domino te pakken. Tien/vijftien minuten daarna ben ik schijnbaar naar een vriend gelopen dat ik me niet lekker voelde, hierna zakte ik volgens hem door mijn benen heen en heeft die me even rustig gehouden. Na een cola, water en even rustig heen en weer lopen richting de frisse lucht voelde ik mij prima. Uiteindelijk heb ik de hele avond nergens last van gehad. Zondag voelde ik mij ook prima. Vandaag en gisteren voel ik mij ook goed, alleen enorm onrustig. Kan dit hiervan komen of moet ik die oorzaak daarvan ergens anders zoeken? Ben er erg van geschrokken en zal voorlopig niks meer doen en al helemaal niet meer als ik mij niet 100% fit voel."