Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer XTC met rode Bugatti

Eerste keer XTC met rode Bugatti

5 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
M
MajormeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo,
Ik ben van plan om binnekort mijn eerste keer xtc te proberen op een fuif. Het probleem is dat ik aan een vriend die het meer doet had gevraagd om het voormij te regelen, aangezien ik er minder van ken als hem, en hij gaf me een rode bugatti pil. Nu heb ik gelezen dat deze erg zwaar zijn en 200+mg bevatten. Ik was van plan om een halve te nemen aangezien het mijn eerste keer is en ik medicatie neem die mijn weerstand tegen alcohol etc. Verminderen. Ik heb bij het blowen en het drinken dus al ondervonden dat ik sneller onder invloed sta, ben ook al een paar keer slecht gegaan van de wiet tijdens deze kuur. Ik was sowiso van plan om een halve te nemen voor de zekerheid, maar is het wel zo slim om het risico te nemen? Ik ben ook niet zo breed of groot: weeg 60kg. Graag wat raad
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#2
Die bugattis staan idd overal aangegeven als hoog gedoseerde snoepen. Zelfs tot 220mg. Het is altijd nog veiliger om zelf 1tje te laten testen zo ben je zeker dat de inhoud puur is en je geen namaak hebt.

Aangezien je gewicht zou ik starten met een kwartje. Gaat het je goed kan je nog altijd in kwartjes bijnemen. Het is je eerste keer dus best eerst afwachten hoe je reageert op een kleine dosis. Je kan proberen met een halfje maar weet dat de opkom zwaarder zal zijn en pillen zijn niet altijd perfect verdeeld, 1 halfje kan 130 zijn en het ander 80..

Ik zou me niet al te veel zorgen maken over het minder lekker voelen bij wiet. Ik ken zat veel mensen die over hun nek gaan van blowen maar op bv; coke, xtc, speed heel erg goed reageren. Het ligt van persoon tot persoon maar als je in je koppie de gedachte behoud dat het een topavond word, word dat het ook meestal met X.
M
MajormeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Heb ondertussen een kwartje proberen af te breken, maar het breekte niet mooi en het was ongeveer een stukje van 1/8 afgebroken. Ik had dan maar besloten om dat stukje te nemen om eens te testen. Vond het heerlijk, het gevoel was er wel alleen natuurlijk niet zo sterk. Kreeg erg veel zin om te dansen en luide muziek op te zetten. Duurde wel niet zo lang maar ik neem aan dat dat komt door de erg kleine dossis die ik genomen heb.nu heb ik nog een stukje dat iets tussen een half en een kwart is voor de fuif, en dan natuurlijk nog de andere helft, maar ben maar van plan de kleinste helft te nemen en de andere op een andere fuif. Alessins bedankt
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Als het pilletje niet goed breekt, kun je er ook een bommetje van maken. Het lukt niet altijd om hem netjes te breken, je kunt dan ook wat brokjes erbij breken nog en dit óf zo wegspoelen, of even in een capsule of een vloeitje doen.

Ik vermaal mijn pillen vaak zelfs en dan verdeel ik het over capsules. Je hoeft dan niet te klooien met breken en doseren, je weet vrij precies hoeveel er in een capsule zit.
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Tekzor668 zei:
Aangezien je gewicht zou ik starten met een kwartje.
Klik om te vergroten...

Dit, plus dat het je eerste keer is dus is het wel verstandig even te kijken hoe het valt.
Lees je ook nog even in over verstandig gebruik :wink:

En verder idd niet te veel zorgen maken en gewoon lekker gaan, dan komt t helemaal goed! :)
M
MajormeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Oke, dit zal me zeker van pas komen! Alvast bedankt!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."