Bedankt voor jullie reacties! ![:)]()
Hier sluit ik mij volledig bij aan! Heel vet eten is niet goed denk ik, maar rijst of pasta kan ik lichaam goed gebruiken. Eet gewoon de hele dag normaal en wacht na het avond eten een paar uurtjes. Ga zeker ook niet te weinig eten! Zo heb ik een keer meegemaakt dat een vriend van mij iemand mee nam naar een feest, en die gene dacht dat hij zo min mogelijk moest eten die dag. Uiteindelijk had hij bij de lunch alleen nog maar soep op en verder dus helemaal niks. We staan in de rokersruimte en droppen allemaal de pil. Ik en die gast blijven over aangezien de rest naar de wc ging. Ze lopen amper de deur uit of die gast gaat knock out en bleef dat voor minstens een halve minuut zo liggen. De pil was waarschijnlijk net in zijn maag belandt en die vond dat na een dag niet eten niet heel leuk... Hij heeft de rest van de avond alleen maar paranoia in die rokersruimte gezeten.Fool zei:Ik zou gewoon goed eten van te voren, bij voorkeur veel koolhydraten voor de energie. Een goed bord pasta, bijvoorbeeld. Na een uurtje of 3 is je maag echt wel weer leeg, maar heb je wel de energie die je nodig hebt om een feestje te kunnen vieren. Zorg gewoon dat je minstens 3 uur voordat je de pil neemt eet.
Niet/weinig eten is echt heel slecht en komt je waarschijnlijk duur te staan op zo'n feestje.![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."