Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBeste voorbereiding voor een avondje XTC?

Beste voorbereiding voor een avondje XTC?

4 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
m
mbodenaarLid
01-01-2024, 00:00
#1
Bedankt voor jullie reacties! :)
m
mbodenaarLid
01-01-2024, 00:00
#2
Beste forumleden,

Aankomende zaterdag ga ik weer eens (na een periode van 4 maanden ertussen gelaten te hebben) XTC gebruiken op Valhalla. Hier hebben we natuurlijk weer heel veel zin in en daarom proberen we deze week zo gezond mogelijk te leven. Wat raden jullie mij aan om te eten op de dag van het feest? S'avonds niet te zwaar en te vet eten had ik gelezen, is een maaltijdsalade bijvoorbeeld verstandig (aangezien dit snel verteerbaar is)? En misschien wat vitamientjes en mineralen op de dag van het feest?

De afgelopen keren dat ik naar een feestje ben geweest en heb gebruikt ging het aan het einde niet goed: ik werd misselijk, moest kotsen en daarna was ik weer geheel nuchter en was er gelijk klaar mee want ik was moe. Heeft goed eten hier ook enige invloed op? Ik doseer meestal in kwartjes/halfjes (afhankelijk van de sterkte van de pil). Misselijkheid voorkomen gaat misschien niet lukken, maar hebben jullie hier misschien tips voor?

Alvast harstikke bedankt!
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik zou gewoon goed eten van te voren, bij voorkeur veel koolhydraten voor de energie. Een goed bord pasta, bijvoorbeeld. Na een uurtje of 3 is je maag echt wel weer leeg, maar heb je wel de energie die je nodig hebt om een feestje te kunnen vieren. Zorg gewoon dat je minstens 3 uur voordat je de pil neemt eet.

Niet/weinig eten is echt heel slecht en komt je waarschijnlijk duur te staan op zo'n feestje. :wink:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Fool zei:
Ik zou gewoon goed eten van te voren, bij voorkeur veel koolhydraten voor de energie. Een goed bord pasta, bijvoorbeeld. Na een uurtje of 3 is je maag echt wel weer leeg, maar heb je wel de energie die je nodig hebt om een feestje te kunnen vieren. Zorg gewoon dat je minstens 3 uur voordat je de pil neemt eet.

Niet/weinig eten is echt heel slecht en komt je waarschijnlijk duur te staan op zo'n feestje. :wink:
Klik om te vergroten...
Hier sluit ik mij volledig bij aan! Heel vet eten is niet goed denk ik, maar rijst of pasta kan ik lichaam goed gebruiken. Eet gewoon de hele dag normaal en wacht na het avond eten een paar uurtjes. Ga zeker ook niet te weinig eten! Zo heb ik een keer meegemaakt dat een vriend van mij iemand mee nam naar een feest, en die gene dacht dat hij zo min mogelijk moest eten die dag. Uiteindelijk had hij bij de lunch alleen nog maar soep op en verder dus helemaal niks. We staan in de rokersruimte en droppen allemaal de pil. Ik en die gast blijven over aangezien de rest naar de wc ging. Ze lopen amper de deur uit of die gast gaat knock out en bleef dat voor minstens een halve minuut zo liggen. De pil was waarschijnlijk net in zijn maag belandt en die vond dat na een dag niet eten niet heel leuk... Hij heeft de rest van de avond alleen maar paranoia in die rokersruimte gezeten.
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Gewoon normaal eten zoals je ook zou doen beetje koolhydraat rijk is perfect. Ik zou ook adviseren om op Valhalla (waar je mij ook met grote dopjes voorbij kan zien komen) ook gewoon pas rond een uur of 1:00 je pilletje te droppen. Zo kun je eerst lekker alles in je opnemen en daarna voluit gaan zo rek je lekker uit en geniet je van ieder moment.

Probeer na het feestje ook wat te eten al is het een halve krentebol of zo ik forceer het mezelf altijd maar en het werkt bij mij echt om een snelle herstart te maken. Daarnaast slik ik vitamine C voor en na het feest weet niet echt of het wat doet misschien is het mijn eigen bijgeloof.

Ik slikte ook vaak HTP-5 maar hier hoor ik steeds meer over dat het niet goed zou zijn dus dat doe ik niet meer.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."