"SNICKERS zei:
Als je spieren wil hebben moet je pompen kut.
Goed vreten, een goed lifestyle, en pompen met die kilo,s dan he.
Persoonlijk zie ik het nut er niet van in dat een vrouw veel meer testosteron wil hebben, tenzij je proffesioneel bezig bent en je geld ermee verdient misschien?.
En ik vind wel dat je een meer mannelijke uitstraling krijgt, vind ik jammer, ma ieder zn eigen ding.
Power to the hormone, Hormonen maken je wie je bent zowel inerlijk als uiterlijk!
Ik zoek al jaren een balans,
Zijn wie je bent is het ideaal, je wil niet tever van je zijn af staan, wordt het leven moeilijker van.
Klik om te vergroten...
Heeey snickertje....
Ik ben de vriend van maikesapple, en ik wil ff reageren op je heel erg domme mailtje.
Je doet net of je weet waar je het over hebt mannetje...
En je ziet het nut er niet van in om steroids te gebruiken tenzij je er geld mee verdient?
Wat is het nut van drugs gebruiken dan? Of je verdient daar ook je geld mee?
Heh , drugdealer ? mr Kingpin?
En wie noem je een kut??
Weet je wel tegen wie je het hebt loser?
Je bent zelf een drugsgebruiker, en je hebt vooroordelen over mensen die steroids gebruiken????
Sukkeltje, en je weet niet eens wat een nuvaring is, maar wel dat het bleeeh klinkt??
Hahahaha epic little 15 year old virgin.
En aan je gebrekkige nederlands is wel je intelligentie niveau in te schatten...
Ik ben zelf bodybuilder en gebruik al jaren steroiden, hgh, igf1 en insuline.
Ik begeleid atleten, en wilde weten over de combinatie steroids en anticonceptie omdat daar weinig over bekent is in de wetenschappelijke literatuur.
Ook omdat ik al een kind heb en er niet meer wil.
Ook aan alle mensen die zo dom reageren op de vraag van mijn vrouwtje geld hetzelfde, jullie zijn zelf allemaal drug users.
En dan wel commetaar leveren op iemand die zich goed informeren wil over het een en ander???
Stel hypocriete sukkels zijn jullie!!!!
En dan nog over de bijwerkingen die jullie zo goed schijnen te weten over steroids en andere ergogene en middelen.
Hahahahahaa jullie weten niet eens waar je het over hebt!
Een hoog testosteron gehalte in een vrouw ? Mijn vrouwtje gebruikt boldenbon undecylate, dat is een afgeleide van methandrostonolon.
Een veresterficeerde versie daarvan.
En dat is een afgeleide van het hormoon testosteron, en dus niet testo zelf!
Boldenon aromatiseert bijna niet en is mild androgeen. Daarom bijzonder geschikt voor vrouwelijke atleten.
En je moet eens weten wie er allemaal hormonen gebruiken om beter te presteren, alle atleten in alle takken van sport!!!
En kom me niet aan met doping controles die zijn zoo gemakkelijk te omzeilen!
En hgh , insuline, igf1, alle peptide hormonen in het algemeen kan je niet eens op testen nog.
Als je je hoofd erbij gebruikt kan je zeker vrouwelijk blijven en gebruiken.
Snickertje en alle andere narrow minded hypocriete losers op dit forum, doe es normaal en roep dingen alleen als je er verstand van hebt!
Een drugsforum noemen ze dit.....
xau xau,"
In: anticonceptie & steroids
1-1-2024