Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsParanoia - Mogelijk een gevolg van recreatief XTC gebruik?

Paranoia - Mogelijk een gevolg van recreatief XTC gebruik?

4 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
L
LiveFastDieYoungLid
01-01-2024, 00:00
#1
Goedenavond DF,
Ik surf hier namelijk al een tijdje rond, sinds begin Januari zowat.
Na de vele tips, handleidingen en vermakelijke trip reports heb ik besloten om een account te registreren.
Ik zal mijzelf introduceren als MentalFucked, dit omdat ik toch wel wat graag van het mentale effect geniet wat wordt veroorzaakt door harddrugs.
Ik gebruik Truffels, Wiet, Speed, Cocaïne, XTC, Alcohol en Necotine.

Mijn gebruik is vooral recreatief, ik ben 17 jaar geworden vorige week.
Ik zal hier opsommen wat ik ongeveer heb gebruik in mijn afgelopen levensjaar. (Ik ben ook pas van mijn 15de en 9 maanden begonnen. Véél te vroeg, maar het is nu eenmaal zo.)

5gr speed.
10gr wiet.
2gr cocaïne.
30gr truffels.
80mg crystal meth.
20 pillen.

Ik heb het afgelopen jaar af en toe speed gebruikt, ik denk afgezonderd 5 nachten door het jaar uit. Elke keer dat ik speed deed, was dit wel een hele gram wat ik op een avond wegsnoof. Was ook niet van goede kwaliteit maar beter valt hier verlopig niet te krijgen. (60%)

Wiet gebruik ik maandelijks, dit vind ik nog wel redelijk gezond eigenlijk als ik studies moet geloven. (Maar men tabak verbruik verkloot het weer) :hearteyes:

Cocaïne heb ik op 4 festivals gebruikt. Bij elk festival ongeveer een halve gram. Dit verspreid over het hele jaar.
Truffels heb ik 2x gedaan dit jaar. Dit keer had ik er denk ik 4 maanden tussen gelaten, ook al zou 1 maand genoeg moeten zijn denk ik. Ik vind de ervaring nochtans zo heerlijk!


Alcohol wekelijks in het weekend en roken doe ik dagelijks +/- 15 sigaretten.

Van deze middeltjes heb ik tot nu toe nog geen last gehad.

Nu zal je misschien al gemerkt hebben dat ik XTC nog niet hebt genoemd..
Nu deze XTC is namelijk de reden waarom ik dit topic maak.

Ik laat altijd 3 maanden ertussen, maar 4 weken terug heb ik batterijtje's kunnen scoren. (Getest op 180mg)
Hier heb ik er 2 van gepakt die avond. Geen problemen achteraf, maar het weekend erop was ik zo dom om de 3 maanden regel opzij te leggen, en gewoon nog een avondje losgaan. Dit omdat een vriend jarig was. :( Na 2 dagen ook hier geen last meer van gehad.

Nu 3 weken later..
Als ik TV kijk, kan ik via mijn rechter ooghoek naar buiten kijken. En soms zie ik net alsof iemand voorbij. (+/- een halve seconde?) en dan draai ik mijn hoofd en dan kijk ik, en is dit niet waar. Dit is mij al 2x voorgevallen deze maand. Bij mijn weten had ik hiervoor er nog geen last van. Ofwel beeld ik mij dit in.

Ook maak ik tegenwoordig de gekste complottheorieën.. Gelukkig heb ik van die vrienden die ermee kunnen lachen en het me helemaal niet kwalijk nemen nadat zij aangeven dat ze ook soms de gekste dingen zeggen/denken.

Nu las ik toch toevallig iets op wikipedia.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Paranoia

En hier staan toch wel een paar dingen die kloppen.
Nu stond daar onder ''syndroom van Kraepelin'', nu begon ik het toch eventjes warm te krijgen.
Syndroom klinkt sowieso al ''heftig''.

Is het mogelijk dat ik een psychose heb opgelopen?
Ik ben sowieso van plan eens een bezoekje aan mijn dokter te brengen, ik kan redelijk goed overweg met mijn dokter als het gaat om drugsgebruik. (Hij heeft meer de drang om me goed te informeren dan te zeggen dat ik het niet moet doen en dan toch doe.)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
Y
YbezLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: Paranoia - Mogelijk een gevolg van recreatief XTC gebrui

Absoluut geen Psychose dude, je hebt je lichaam een te zieke optater gegeven en je bent gewoon na een heftige sessie drugs gewoon wat vaag nog. Ik heb dat soort dingetjes ook wel vaker.. gewoon niet op letten en dan heb je het op een magische moment nooit weer. NOOIT op internet zoeken naar syndromen/ziektes die je denkt te hebben door vage lichaamsklachten. Je zal altijd een heftig syndroom/doodsziekte te hebben als je in zo'n fase zit. Het is niets... probeer voortaan wat rustiger aan te doen etc. over je leeftijd mag ik niets zeggen want mijn eerste pilletje zat er ook al op mijn 17de in.


Greets
L
LiveFastDieYoungLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: Paranoia - Mogelijk een gevolg van recreatief XTC gebrui

Ybez zei:
Absoluut geen Psychose dude, je hebt je lichaam een te zieke optater gegeven en je bent gewoon na een heftige sessie drugs gewoon wat vaag nog. Ik heb dat soort dingetjes ook wel vaker.. gewoon niet op letten en dan heb je het op een magische moment nooit weer. NOOIT op internet zoeken naar syndromen/ziektes die je denkt te hebben door vage lichaamsklachten. Je zal altijd een heftig syndroom/doodsziekte te hebben als je in zo'n fase zit. Het is niets... probeer voortaan wat rustiger aan te doen etc. over je leeftijd mag ik niets zeggen want mijn eerste pilletje zat er ook al op mijn 17de in.


Greets
Klik om te vergroten...


Bedankt voor je reactie!
Dit stelt me toch al een beetje gerust, maar ik ga voor de zekerheid toch even langs de dokter.
Heb sowieso nog wat andere dingen te brespreken met hem.
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: Paranoia - Mogelijk een gevolg van recreatief XTC gebrui

Ja man ik denk ook wel is wat te zien. Net zoals na een hallucinerend middel. Bij 2CE had ik 2 dagen na gebruik ineens dat ik savond's in bed lag naar het plafond keek en er golven van licht heel zwak overheen schenen. Super weird en hoort eigenlijk niet zo te zijn.

Gewoon kalm blijven en accepteren dat je iets in je lijf heb gestopt dat er niet in hoort.

Hou je in het vervolg wel echt aan je stop want je verkloot de boel heel snel met iets als XTC. Het is een erg heftig middel. Je kan beter dan lijntje pep pakken ofzo.
S
SkirreLid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: Paranoia - Mogelijk een gevolg van recreatief XTC gebrui

Zoals bobsacamano al zegt; doe het de komende tijd even rustig aan qua drugs en laat het even bezinken. Gezond eten veel slapen en een beetje sporten helpen je er wel bovenop. Over je leeftijd valt natuurlijk wel te zeggen dat je nog wat jong bent en je hersenen zich nog aan het ontwikkelen zijn :wink:
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."