#1
Hoi hoi ik ben nieuw hier.
Maar ik heb een vraag.
Ik ben zelf begonnen met afbouwen van mijn medicatie omdat ik echt nog maar leefde als een zombie
Ik had seroquel 800 mg die heb ik gehalveerd tot 400 mg
efexor heb ik nog op 175 staan
en dan lorezapam ik slikte 3 soms wel meer van die van 2.5 mg
Daar slik ik nu nog maar 1 van
Kan dat mijn woede aanvallen verklaren impulsen
drang om te snyden enzo.
Nu heb ik hier nog 20 lorezapams over stel ik zou die in een impuls nemen gebeurt er dan niks?
Want dood wil ik niet.
Sorry dat ik hier post maar ik weet het anders niet meer
Voel nou zo een woede na mezelf ma ook na andere.
De klacthten voor dat ik met de medicatie begonnen was komen were terug.
Autobaan lopen (vluchtstrook)dit doe ik uit een bep drang
snyden
kortom hoe moet het nou verder want weer toegeven aan meer tabletten ne edat wil ik niet
Maar ik heb een vraag.
Ik ben zelf begonnen met afbouwen van mijn medicatie omdat ik echt nog maar leefde als een zombie
Ik had seroquel 800 mg die heb ik gehalveerd tot 400 mg
efexor heb ik nog op 175 staan
en dan lorezapam ik slikte 3 soms wel meer van die van 2.5 mg
Daar slik ik nu nog maar 1 van
Kan dat mijn woede aanvallen verklaren impulsen
drang om te snyden enzo.
Nu heb ik hier nog 20 lorezapams over stel ik zou die in een impuls nemen gebeurt er dan niks?
Want dood wil ik niet.
Sorry dat ik hier post maar ik weet het anders niet meer
Voel nou zo een woede na mezelf ma ook na andere.
De klacthten voor dat ik met de medicatie begonnen was komen were terug.
Autobaan lopen (vluchtstrook)dit doe ik uit een bep drang
snyden
kortom hoe moet het nou verder want weer toegeven aan meer tabletten ne edat wil ik niet