Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumseen vraag

een vraag

7 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
I
ImpulsjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi hoi ik ben nieuw hier.
Maar ik heb een vraag.
Ik ben zelf begonnen met afbouwen van mijn medicatie omdat ik echt nog maar leefde als een zombie

Ik had seroquel 800 mg die heb ik gehalveerd tot 400 mg
efexor heb ik nog op 175 staan
en dan lorezapam ik slikte 3 soms wel meer van die van 2.5 mg
Daar slik ik nu nog maar 1 van

Kan dat mijn woede aanvallen verklaren impulsen
drang om te snyden enzo.

Nu heb ik hier nog 20 lorezapams over stel ik zou die in een impuls nemen gebeurt er dan niks?
Want dood wil ik niet.
Sorry dat ik hier post maar ik weet het anders niet meer
Voel nou zo een woede na mezelf ma ook na andere.
De klacthten voor dat ik met de medicatie begonnen was komen were terug.
Autobaan lopen (vluchtstrook)dit doe ik uit een bep drang
snyden
kortom hoe moet het nou verder want weer toegeven aan meer tabletten ne edat wil ik niet
S
StylusLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik denk dat je dit toch echt met je arts / psycholoog moet bespreken. Die zal misschien een afbouwschema voor je kunnen opstellen, waardoor dit soort reacties hopelijk vermeden kunnen worden. De vraag is alleen, is het überhaupt wijs om nu af te bouwen laat staan te stoppen? Vandaar dat een gesprek met je arts / psycholoog over dit onderwerp hoe dan ook niet verkeerd zou zijn.
I
ImpulsjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja daar ga ik niet over liegen.
Ik had moeten wachten volgens mijn psychiater,maar heb wel aangegeven dat ik ga afbouwen
Ikleef als een zombie kom pas na 1100 mijn bed uit.
En nu kan ik deeltydbehandeling gaan volgen is intensief maar moet me dan wel concentreren,vandaar dat ik het nu rap wil.
Ik zal morgen zeker een telefoontje krijgen van psychiater en hijz al er niet blij mee zijn.
Maar ja geef ik nu toe kom ik er nooit van af he.
Ikz eg niet dat ik met alles wil stoppen.
De lorezapam wel maar seroquel en efexor in een lagere dosering
maar ja die impulse en zo daar weet ik niet mee om te gaan.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#4
Medicatie nooit alleen afbouwen, altijd in overleg met een arts of psychiater!
I
ImpulsjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja dat is me nu wel duidelijk,voel me totaal niet goed :(
Maar ik heb net telefoon gehad.Ik moet echt de gewone dosering en woensdag zou ik een afbouw schema krijgen.


pffff kan ik nu ook niks alleen
x
x_wietjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik heb ook seroquel gehad in de kliniek, ik zou ze krijgen voor de paranoia en psygoses.
ik werd er uiteindelijk nog gekker van dan dat ik al eigenlijk was. (van het afkicken).
iniedergval ik vind het echt troep. ik hoorde van meerdere mensen dat het niet werkt zoals het moet. maar dat je er ook nog eens efexor derbij heb, echt kan me voorstellen dat je je als een zombie voelt. heb ook altijd van die medicatie's gehad, jaren lang, nu een tijdje zonder, maar binnekort mag ik weer een nieuwe (voor mij dan) uitproberen ritalin..

maar het is wel erg verstandig om toch goed af te bouwen, je lichaam is gewend aan de medicatie en zo ook je geestelijke gedeelte.
I
ImpulsjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ja het is ook troep.
Voelde me niks anders als een zombie en nu dat ik minder heb,dan heel agressief dan zooo prikkelbaar dan weer alleen maar huilen.
Dan weer zo een heftige impulsen dat ik op autobaan beland of me ga snyden.
Ik vraag me af waar dit gaat eindigen.
Nu heb ik weer zo een dag kan ik niks anders als janken,gisteren was ik nog zo agressief :(
I
ImpulsjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Nou ja zeg met de seroquel mag ik niet eens afbouwen en de lorezapam met een half tablet dat een hele maand dan weer een halve tablet.Dat duurt me te lang hoor.En seroquel wil hij op de 800 laten voorlopig :smilingimp:

Ik denk dat ik toch ga doorzetten op eigen houtje hoor.Dan maar kijken of het me lukt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."