Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsdiazepam

diazepam

12 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zie ik daar nou een kenmerk van een beginnende verslaving? :rolleyes:
Waarvoor krijg je het eigenlijk en als ik jou was zal ik het niet dagelijks gebruiken of er moet echt enorme nood zijn want een valium verslaving heb je zo te pakken.
a
afraidtechLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik heb diazepam voorgeschreven gekregen van de psych @ riagg, nu las ik op wikipedia dat mensen het crushen en roken in een pijpje.

is dit waar? en wat gebeurt er dan?
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#3
Je kan het crushen (snuiven, roken) maar een medicatie gewoon innemen is toch het allerbeste en fijnste! (en dan krijg je tenminste geen troep binnen)
a
afraidtechLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik weet het wel :grin: vroeg het mij alleen af :grin:...

en bij hoeveel mg begint het recreatieve ervan? en nee ik ga het niet proberen, ik heb dat spul echt nodig en ik krijg pas over 2 weken weer een nieuw recept :P alleen maar vragen die in mijn hoofd rond tollen :grin:
s
speedjunky69Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Geen idee hoe dat werkt. Alleen lijkt me dat het geen enkele meerwaarde heeft dan gewoon slikken. De biologische beschiekbaarheid van benzo's is vrij goed dus geen reden om dat soort praktijken uit te halen. Maar je hebt natuurlijk mensen die alles proberen :wink:
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#6
Als je het gewoon normaal wilt gebruiken, waarom jezelf gek maken met de mogelijke antwoorden?
a
afraidtechLid
01-01-2024, 00:00
#7
misschien toch stiekem experimenteren :grin: heb nog 150 mg op en merk er geen ene fuck van :grin: deel gesnoven de rest geslikt :grin:
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik neem aan dat je tollerantie ervoor hebt? :openmouth:
a
afraidtechLid
01-01-2024, 00:00
#9
Petrovic zei:
Ik neem aan dat je tollerantie ervoor hebt? :openmouth:
Klik om te vergroten...

schijnbaar, voel me een beetje wappie, ga zo slapen misschien werkt dat, is dit mij evnee en tegen vallen.. morgen crisis maar even bellen kijken of het smoesje werkt dat ik mijn pillen ben kwijtgeraaakt :grin:
a
afraidtechLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik moet wel zeggen dat ik als een blok heb geslapen :grin:

ik krijg ze tegen voor mijn angstens als tussenoplossing voor mijn nieuwe therapie, heb afgelopen week een hevige maar korte psychose gehad en ze gaven me dat als tussen oplossing voor als ik weer aan de anti-psychotica ga en aan gezien ik el tegen ben op risperdal en de crisis in almelo waar ik op dat moment was (was bij mijn ouders die wonen daar in buurt) durfden mij niets anders verteschrijven.

dus nu maar afwachten op een psych in zwolle bij het riagg.
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#11
heb afgelopen week een hevige maar korte psychose gehad
Klik om te vergroten...
Dan zou ik maar even niet aan de pep, mephedrone, en wiet zitten..
a
afraidtechLid
01-01-2024, 00:00
#12
Petrovic zei:
heb afgelopen week een hevige maar korte psychose gehad
Klik om te vergroten...
Dan zou ik maar even niet aan de pep, mephedrone, en wiet zitten..
Klik om te vergroten...

wiet was ik zowieso al mee gestopt, sta zowieso onder controlle van het riagg en die komen over al wel achter op 1 of andere manier, ik snap er niets van :P
s
speedjunky69Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Petrovic zei:
Zie ik daar nou een kenmerk van een beginnende verslaving? :rolleyes:
Waarvoor krijg je het eigenlijk en als ik jou was zal ik het niet dagelijks gebruiken of er moet echt enorme nood zijn want een valium verslaving heb je zo te pakken.
Klik om te vergroten...

mee eens

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."