#1
Ja maar als je even goed leest, zie je dat deze persoon denkt een hersenschudding opgelopen te hebben tijdens het gebruik van drugs en kun je zien dat hij niet van plan is dit binnen korte tijd weer te doen.
Het gaat hier inderdaad om iemand die tijden gebruik een hersenschudding op is gelopen en zich afvraagt of dit extra schade kan. Na elk medisch letsel is het (in principe) sowieso aan te raden om even van de drugs af te blijven.SirErick zei:Ik wil geen paniek zaaien, maar ik raad het serieus af om drugs te gaan gebruiken als je hersenschudding heb gehad. Een hersenschudding is,hoe licht of zwaar hij ook was, letsel wat niet onderschat moet worden! Met andere woorden: het gebruik van drugs is erg onverstandig.
Fool zei:In principe valt het (ja ook door drugsgebruikers, niet alleen door doktoren) af te raden om minder dan 3 maanden tijd tussen elke keer MDMA(XTC) te laten. Hierdoor ervaar je heel veel nadelen die elders op dit forum prima staan uitgelegd.
Maar zelfs als je je daar verder aan zou houden en je (laten we zeggen) alleen op 30 mei wilt gebruiken, dan zou ik dat alleen doen als je van je klachten af bent. Je loopt gewoon een reëel risico dat je klachten weer terugkomen of dat je tijdens gebruik daaraan begint te denken en daardoor in paniek raakt (wat weer diezelfde klachten zal gaan veroorzaken). Ik denk dat je veel beter van hetzelfde pilletje kunt genieten als je wat langer zult wachten. Tenzij je natuurlijk tegen die tijd helemaal nergens last meer van hebt en je goed in je vel zit.![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."