#1
Ik snap wat je bedoeld zero, ik zelf neem vaak na anderhalf/2 uur bij. Als ik er eenmaal eej beetje uit ben dan kom ik er altijd.weer moeilijk in..
OT; zou gwn capsules afwegen idd. Ik vind t ook altijd lastig om het op gevoel te doen, neem vaak veels te snel te veel als ik kristallen heb, ben ik na 3uur al complet waus
OT; zou gwn capsules afwegen idd. Ik vind t ook altijd lastig om het op gevoel te doen, neem vaak veels te snel te veel als ik kristallen heb, ben ik na 3uur al complet waus